Premium

LOLC (CAMBODIA) PLC

Premium
LOLC Cambodia’s mission is to create lasting positive impact on the communities it serves through the sustainable delivery of inclusive and client-centric financial services, while at the same time generating stakeholder value.
关于 LOLC (CAMBODIA) PLC

雇主详情

  • 类型: Direct Employer
  • 行业: Banking/ Insurance/ Microfinance
  • 员工数量: 201 to 500

地址

No-666B, Street 271, Sangkat Boeng Tumpun 2, Khan Mean Chey,Phnom Penh, Cambodia

公司愿景和使命

LOLC Cambodia’s mission is to create lasting positive impact on the communities it serves through the sustainable delivery of inclusive and client-centric financial services, while at the same time generating stakeholder value.

If you haven't found a suitable job, submit a General Application and recruiters at this company will keep your CV for future review!

All LOLC (CAMBODIA) PLC Jobs
រៀបចំ និង សម្រេចឱ្យបាននូវផែនការសកម្មភាពប្រចាំថ្ងៃ ប្រចាំសប្តាហ៍ ប្រចាំខែ និង ប្រចាំឆ្នាំ វាយតម្លៃប្រាក់កម្ចីឥណទានសហគ្រាសខ្នាតតូចនិងមធ្យម កម្ចីឥណទានឯកត្តជន និង​ ឥណទានសម្ភារៈប្រើប្រាស់ ដើម្បីធានាថាការផ្តល់ ប្រាក់កម្ចីគឺស្របទៅតាមតម្រូវការរបស់អតិថិជន និង សមត្ថភាពសងត្រលប់ ធានានូវកំណើនផលប័ត្រឥណទានដែលខ្លួនទទួលខុសត្រូវ និងបណ្តុះវិន័យឥណទានដល់អតិថិជន។ ធ្វើការទម្លាក់ទុនជូនអតិថិជន ជម្រុញលើកទឹកចិត្តដល់អតិថិជនសម្រាប់ការសងត្រលប់ទាន់ពេលវេលា តាមដានស្ថានភាពបំណុលយឺតយ៉ាវប្រចាំថ្ងៃ និង ចុះដោះស្រាយឱ្យទាន់ពេលវេលា ត្រូវបង់ប្រាក់ចូលក្រុមហ៊ុននៅថ្ងៃតែមួយបន្ទាប់ពីទទួលប្រាក់ពីអតិថិជនឬតាមរយៈភ្នាក់ងារ ថែរក្សាអតិថិជននិងកាត់បន្ថយការចាកចេញ ភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងល្អជាមួយអតិថិជន និង អាជ្ញាធរដែនដី ត្រូវអនុលោមទៅតាមគោលនយោបាយឥណទាន និងគោលនយោបាយផ្សេងទៀតរបស់ក្រុមហ៊ុន អនុវត្តការងារផ្សេងៗដែលចាត់តាំងដោយប្រធានមន្ត្រីប្រឹក្សាលក់សេវាហរិញ្ញវត្ថុ។
បង្កើត និងអភិវឌ្ឍយុទ្ធសាស្ត្រលក់​ នៃប្រាក់បញ្ញើ ATM Card​, LOLC Mobile, User Merchant និងសេវាហិរញ្ញវត្ថុ ដើម្បីសម្រេចបាននូវគោលដៅអាជីវកម្ម និងធានាបាននូវ ការបំពេញតម្រូវការរបស់អតិថិជន។ គាំទ្រគ្រប់ភាគីពាក់ព័ន្ធ និងសាខា ដើម្បីធានានូវផែនការប្រាក់បញ្ញើ ATM Card និងសេវាហិរញ្ញវត្ថុ សម្រេចបានតាមគោលដៅ។ រៀបចំផែនការប្រមូលប្រាក់បញ្ញើ ATM Card និងសេវាហិរញ្ញវត្ថុរៀងជារៀងរាល់ថ្ងៃ ប្រកបដោយប្រសិទ្ធិភាពខ្ពស់ និងសម្រេចបាននូវគោលដៅរបស់ អិលអូអិលស៊ី។ យល់អំពីអតិថិជនសក្ដានុពល ទីផ្សារ និងតម្រូវការចាំបាច់ ដើម្បីធ្វើផែនការសកម្មភាពចូលទីផ្សារថ្មី ប្រកបដោយប្រសិទ្ធិភាព ខ្ពស់។ ចុះជួបអតិថិជនតាមទីផ្សារ និងបញ្ចុះបញ្ចូលដាក់ប្រាក់បញ្ញើ ប្រើប្រាស់កាតអេធីអឹម និងណែនាំ អំពីផលិតផលថ្មី របស់ អិលអូអិលស៊ី។
ចូលរួមជាមួយនាយកនាយិកាសាខា នាយកនាយិការងសាខា និងប្រធានមន្រ្តីប្រឹក្សាលក់សេវាហិរញ្ញវត្ថុ ដើម្បីរៀបចំផែនការប្រមូលបំណុលលុបចេញពីបញ្ជីរួមរបស់សាខា។ ចូលរួមសហការជាមួយនាយកនាយិការងសាខា ប្រធានមន្រ្តីប្រឹក្សាលក់សេវាហិរញ្ញវត្ថុ និង មន្រ្តីប្រឹក្សាលក់សេវាហិរញ្ញវត្ថុ ដើម្បីជម្រុញការដោះស្រាយបំណុលយឺតយ៉ាវចាប់ពី១៨០ថ្ងៃឡើងទៅ និងដើម្បីប្រមូលបំណុលលុបចេញពីបញ្ជីរបស់សាខាប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព។ ធានាថាបុគ្គលិកសាខាពាក់ព័ន្ធទាំងអស់មានរបាយការណ៍ បំណុលលុបចេញពីបញ្ជី និងបញ្ជីឈ្មោះអតិថិជនយឺតយ៉ាវបានទាន់ពេលវេលា។ តាមដានលទ្ធផលការប្រមូលបំណុលរបស់នាយកនាយិការងសាខា ប្រធានមន្រ្តីប្រឹក្សាលក់សេវាហិរញ្ញវត្ថុ និង មន្រ្តីប្រឹក្សាលក់សេវាហិរញ្ញវត្ថុ ដើម្បីផ្តល់ជាដំណោះស្រាយ និងធ្វើការរាយការណ៍ពីឧបសគ្គ ជូននាយកនាយិកាសាខា។ ចូលរួមរៀបចំឯកសារផ្លូវច្បាប់ពាក់ព័ន្ធនឹងការដោះស្រាយបំណុល។
Develop and implement effective sales strategies to acquire new users, merchants, and partners, and increase the usage of digital banking services among the recruited merchants. Strategize to identify and onboard potential target merchants and build strong relationships with merchants to ensure a seamless acquisition process and ensuring comply with policies and procedures with clearly understand the usage of digital banking services. Drive revenue growth by identifying sales opportunity of acquiring and onboarding merchants with ensuring the continuous growth of the merchants. Undertakes regular market visits to identify and recruit potential clients, value-merchants and partners for digital products and determine potential cross sells to other products and services. Influence and sell concepts internally while driving streamlined decision-making process across partners. Build compelling business cases around market opportunities and partnerships. Build and maintain strong relationships with merchants and business owners to ensure the merchant POSM (Point of sales materials) branding materials are visible, clean and up to date with keep active transactions. Closed collaboration with marketing and relevant departments to develop and implement the marketing promotion and campaign on payments services and digital products to raise awareness to public and making mobile banking be on top of customer’s mind. Lead, direct and manage the digital banking sales team, setting the performance targets and ensuring the team is motivated and equipped to meet the goals. Track and analyze key metrics related to merchant acquisition and team performance. Direct and drives branches to identify and onboard value merchants to achieve plan by motivating and coaching. Update the competitor’s activities in the market and consolidate the collected feedback from customers and reporting to manager. Plan and execute major national events, programs, and activities aimed at driving merchant acquisition. Enforce discipline to ensure efficiency, maintain good staff morale, and promote the company's corporate image. Perform other duties as assigned by Head of Digital Banking Department.
Analyze existing branch office operations and identify areas for improvement in credit and collection policies and strategies. Prepare monthly work plans and schedules and targets with discussion and approval from the Credit Department Director. Plan, manage and monitor loans issued for the entire L.O.L.C. Review, collect, prepare, and provide recommendations to the Director of the Credit Department on the annual work and financial/budget plans of the Debt Resolution Support Team. Monitor and track the causes of problems and advise branch managers and debt resolution support officers for further preventive measures in the operational area. Submit the report to the Director of Credit Department for action/approval. Assist in developing payment plans/damaged account recovery plans and strategies. Assist in providing and advising technical solutions to debt settlement support officers to resolve loan issues when requested. Assist in providing legal assistance to debt settlement support officers. Develop existing capabilities of employees by strengthening current skills and developing new skills that are essential to practical management change. Perform additional tasks as assigned by the Director of the Credit Department.
▪ Ensure compliance with regulatory requirements or limitation. ▪ Establish compliance control system and procedures prevent from non-compliance risks and to address swiftly any potential regulatory compliance issues or concerns. ▪ Act as the liaison between the reporting entity and the FIU in matters relating to compliance with the provisions of the present Law and any other legislations with respect to money laundering or financing of terrorism. ▪ Ensuring Appropriate AML/CFT procedure including customer acceptance policy, customer due diligence,record keeping on-going monitoring, reporting of suspicious transaction and combating the financing of terrorism are implemented effectively. ▪ Compliance with the AML/CFT legal and regulatory requirements. ▪ All employee are aware of AML/CFT measure including policies, control mechanisms and channel of reporting to ensure the effectiveness of such measures. ▪ Identification of money laundering and financing of terrorism risks associated with new products or services or arising from the bank’s or financial institution’s operational charges, including the introduction of new technology and process. ▪ Cooperation with other individuals and areas involved in compliance controls, such as, but not limited to, Finance and Reporting, Accounting, and Legal Departments. ▪ Involve in the “Whistle Blowing” procedure for handle the reports confidentially, inform the independent Board member and take appropriate action to resolve the issue. ▪ Prepare report to independent board of directors regarding compliance status of the company and other tasks assigned by independent directors for compliance. ▪ Review LOLC’s loan agreements with lenders and other MOUs to ensure terms and conditions are valid and comply with relevant laws and regulations. ▪ Manages and follows up of all legal process and procedure for the Branches and Head Office. ▪ Review LOLC’s Board and shareholder resolutions to ensure it is valid and legal binding. ▪ Update management and relevant department on any changes of laws and regulations related to MDI business such as NBC regulations, land law, contract law, international business law, labor law, etc. ▪ Update management and Board of Director on legal affairs and recommend corrective actions when needed. ▪ Take lead in processing for licenses, patent tax and other letters with government authorities when required. ▪ Performance other tasks as assigned by management.
រៀបចំ និង សម្រេចឱ្យបាននូវផែនការសកម្មភាពប្រចាំថ្ងៃ ប្រចាំសប្តាហ៍ ប្រចាំខែ និង ប្រចាំឆ្នាំ វាយតម្លៃប្រាក់កម្ចីឥណទានសហគ្រាសខ្នាតតូចនិងមធ្យម កម្ចីឥណទានឯកត្តជន និង​ ឥណទានសម្ភារៈប្រើប្រាស់ ដើម្បីធានាថាការផ្តល់ ប្រាក់កម្ចីគឺស្របទៅតាមតម្រូវការរបស់អតិថិជន និង សមត្ថភាពសងត្រលប់ ធានានូវកំណើនផលប័ត្រឥណទានដែលខ្លួនទទួលខុសត្រូវ និងបណ្តុះវិន័យឥណទានដល់អតិថិជន។ ធ្វើការទម្លាក់ទុនជូនអតិថិជន ជម្រុញលើកទឹកចិត្តដល់អតិថិជនសម្រាប់ការសងត្រលប់ទាន់ពេលវេលា តាមដានស្ថានភាពបំណុលយឺតយ៉ាវប្រចាំថ្ងៃ និង ចុះដោះស្រាយឱ្យទាន់ពេលវេលា ត្រូវបង់ប្រាក់ចូលក្រុមហ៊ុននៅថ្ងៃតែមួយបន្ទាប់ពីទទួលប្រាក់ពីអតិថិជនឬតាមរយៈភ្នាក់ងារ ថែរក្សាអតិថិជននិងកាត់បន្ថយការចាកចេញ ភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងល្អជាមួយអតិថិជន និង អាជ្ញាធរដែនដី ត្រូវអនុលោមទៅតាមគោលនយោបាយឥណទាន និងគោលនយោបាយផ្សេងទៀតរបស់ក្រុមហ៊ុន អនុវត្តការងារផ្សេងៗដែលចាត់តាំងដោយប្រធានមន្ត្រីប្រឹក្សាលក់សេវាហរិញ្ញវត្ថុ។
រៀបចំ និង សម្រេចឱ្យបាននូវផែនការសកម្មភាពប្រចាំថ្ងៃ ប្រចាំសប្តាហ៍ ប្រចាំខែ និង ប្រចាំឆ្នាំ វាយតម្លៃប្រាក់កម្ចីឥណទានសហគ្រាសខ្នាតតូចនិងមធ្យម កម្ចីឥណទានឯកត្តជន និង​ ឥណទានសម្ភារៈប្រើប្រាស់ ដើម្បីធានាថាការផ្តល់ ប្រាក់កម្ចីគឺស្របទៅតាមតម្រូវការរបស់អតិថិជន និង សមត្ថភាពសងត្រលប់ ធានានូវកំណើនផលប័ត្រឥណទានដែលខ្លួនទទួលខុសត្រូវ និងបណ្តុះវិន័យឥណទានដល់អតិថិជន។ ធ្វើការទម្លាក់ទុនជូនអតិថិជន ជម្រុញលើកទឹកចិត្តដល់អតិថិជនសម្រាប់ការសងត្រលប់ទាន់ពេលវេលា តាមដានស្ថានភាពបំណុលយឺតយ៉ាវប្រចាំថ្ងៃ និង ចុះដោះស្រាយឱ្យទាន់ពេលវេលា ត្រូវបង់ប្រាក់ចូលក្រុមហ៊ុននៅថ្ងៃតែមួយបន្ទាប់ពីទទួលប្រាក់ពីអតិថិជនឬតាមរយៈភ្នាក់ងារ ថែរក្សាអតិថិជននិងកាត់បន្ថយការចាកចេញ ភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងល្អជាមួយអតិថិជន និង អាជ្ញាធរដែនដី ត្រូវអនុលោមទៅតាមគោលនយោបាយឥណទាន និងគោលនយោបាយផ្សេងទៀតរបស់ក្រុមហ៊ុន អនុវត្តការងារផ្សេងៗដែលចាត់តាំងដោយប្រធានមន្ត្រីប្រឹក្សាលក់សេវាហរិញ្ញវត្ថុ។
ចូលរួមជាមួយនាយកនាយិកាសាខា នាយកនាយិការងសាខា និងប្រធានមន្រ្តីប្រឹក្សាលក់សេវាហិរញ្ញវត្ថុ ដើម្បីរៀបចំផែនការប្រមូលបំណុលលុបចេញពីបញ្ជីរួមរបស់សាខា។ ចូលរួមសហការជាមួយនាយកនាយិការងសាខា ប្រធានមន្រ្តីប្រឹក្សាលក់សេវាហិរញ្ញវត្ថុ និង មន្រ្តីប្រឹក្សាលក់សេវាហិរញ្ញវត្ថុ ដើម្បីជម្រុញការដោះស្រាយបំណុលយឺតយ៉ាវចាប់ពី១៨០ថ្ងៃឡើងទៅ និងដើម្បីប្រមូលបំណុលលុបចេញពីបញ្ជីរបស់សាខាប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព។ ធានាថាបុគ្គលិកសាខាពាក់ព័ន្ធទាំងអស់មានរបាយការណ៍ បំណុលលុបចេញពីបញ្ជី និងបញ្ជីឈ្មោះអតិថិជនយឺតយ៉ាវបានទាន់ពេលវេលា។ តាមដានលទ្ធផលការប្រមូលបំណុលរបស់នាយកនាយិការងសាខា ប្រធានមន្រ្តីប្រឹក្សាលក់សេវាហិរញ្ញវត្ថុ និង មន្រ្តីប្រឹក្សាលក់សេវាហិរញ្ញវត្ថុ ដើម្បីផ្តល់ជាដំណោះស្រាយ និងធ្វើការរាយការណ៍ពីឧបសគ្គ ជូននាយកនាយិកាសាខា។ ចូលរួមរៀបចំឯកសារផ្លូវច្បាប់ពាក់ព័ន្ធនឹងការដោះស្រាយបំណុល។
LOLC (CAMBODIA) PLC 奖项