▪Assist the division in achieving efficient and effective outcomes. ▪Ensure the effectiveness of policy preparation, updating, and implementation of policies related to green financing in accordance with applicable regulations and relevant guidelines. ▪Monitor and analyze events, regulations, and national strategic plans within the green financing framework. ▪Conduct research on green business models, principles, and conditions of sustainable financing (Sustainable/Green Business Model). ▪Prepare and/or update policies and procedures for green loans and other relevant policies, including legal standards. Actively engage in the establishment and execution of tasks associated with the Cambodia Climate Finance Facility (CCFF) under the Green Climate Fund (GCF). ▪Engage in the development/preparation of strategic guidelines and necessary documentation to support ARDB’s journey toward becoming an Accredited Entity (AE) under the Green Climate Fund (GCF). ▪Research and develop green/sustainable business models to advance green financing initiatives. ▪Engage in training courses, workshops, and other relevant activities. ▪Involve in preparing training materials on the principles, procedures, conditions, and processes for implementing green financing. ▪Organize training sessions for ARDB staff and processes for implementing green financing. ▪Participate in meetings with development partners (national, regional, and international) within the green financing and related areas and collaborate with other departments involved in the green financing framework.
គាំទ្រការត្រួតពិនិត្យសមតុល្យសាច់ប្រាក់ប្រចាំថ្ងៃរបស់ធនាគារដើម្បីធានានូវភាពគ្រប់គ្រាន់និងរៀបចំការព្យាករណ៍លំហូរសាច់ប្រាក់ចូលនិងចេញសម្រាប់នាពេលអនាគត និងវាយតម្លៃភាពគ្រប់គ្រាន់នៃសមតុល្យសាច់ប្រាក់របស់ធនាគារ។ គាំទ្រដល់ធនាគារក្នុងការអនុលោមតាមប្រកាសស្តីពីក្របខណ្ឌគ្រប់គ្រងហានិភ័យសាច់ប្រាក់ងាយរងគ្រោះដោយគ្របដណ្តប់លើហានិភ័យសាច់ប្រាក់ងាយរងគ្រោះ ការវាស់វែងហានិភ័យនិងសូចនាករ។ គាំទ្រការវិភាគពីឥរិយាបថសាច់ប្រាក់ងាយស្រួលរបស់ធនាគារដើម្បីព្យាករណ៍ពីលំហូរសាច់ប្រាក់របស់ធនាគារ និងផ្តល់នូវសាច់ប្រាក់គ្រប់គ្រាន់សម្រាប់ប្រតិបត្តិការប្រចាំថ្ងៃរបស់ធនាគារ។ គាំទ្រការវិភាគពីឥរិយាបថសាច់ប្រាក់ងាយស្រួលរបស់ធនាគារដើម្បីវិនិយោគលើប្រព័ន្ធ NBCP របស់ធនាគារជាតិនៃកម្ពុជា គាំទ្រការគ្រប់គ្រងទីតាំងសាច់ប្រាក់របស់ធនាគារ ដោយត្រូវធ្វើការផ្លាស់ប្តូរមូលនិធិរវាងគណនី ការស្វែងរកហិរញ្ញប្បទានរយៈពេលខ្លី និងការដាក់បញ្ចូលសាច់ប្រាក់លើសរបស់ធនាគារជាមួយធនាគារផ្សេងទៀត និងការវិនិយោគលើ NCDs ឬផលិតផលផ្សេងទៀត។ គាំទ្រការគ្រប់គ្រងកម្រិតការប្រាក់សុទ្ធរបស់ធនាគារតាមរយៈការគ្រប់គ្រងចំណូលការប្រាក់សុទ្ធរបស់ធនាគារ និងវិធីសាស្រ្តប្រមូលមូលនិធិផ្សេងទៀត។ គាំទ្រការវាយតម្លៃប្រភពមូលនិធិដែលអាចរកបានសម្រាប់ធនាគារដើម្បីធ្វើពហុកម្មប្រភពមូលនិធិរបស់ ធនាគារ។ គាំទ្រការធានាបាននូវភាពគ្រប់គ្រាន់នៃប្រាក់កម្ចីធានាដើមទុនដែលធនាគារបានកាន់កាប់គ្រប់ពេលវេលានៅពេលដែលប្រាក់បញ្ញើត្រូវបានប្រមូលពីអតិថិជនរបស់ធនាគារ។ គាំទ្រការគ្រប់គ្រងផលប័ត្រវិនិយោគរបស់ធនាគារដើម្បីទទួលបានមកវិញនូវផលចំណេញរបស់ធនាគាររួមមានការទិញ និងលក់ឧបករណ៍ហិរញ្ញវត្ថុការបង្កើតផលិតផលមានដែនកំណត់ និងត្រូវបានអនុម័តនិងកើនឡើងប្រសិនបើមានការ លើសដែនកំណត់ដែលត្រូវបានគេសង្កេតឃើញ។ បង្កើតទំនាក់ទំនងជាមួយធនាគារដៃគូបរទេសដើម្បីគាំទ្រដល់ធនាគារទាក់ទង នឹងការផ្ទេរប្រាក់ជំនួសអតិថិជនការបង្កើតកម្រិតឥណទានបណ្តោះអាសន្ន និង កម្រិតឧបករណ៍និស្សន្ទដែលត្រូវការ។ អនុវត្តការដោះស្រាយរូបិយប័ណ្ណបរទេសជារៀងរាល់ថ្ងៃដោយផ្តល់ការដកស្រង់ប្រចាំថ្ងៃសម្រាប់កិច្ចសន្យានៅនឹងកន្លែង និងបន្តកិច្ចសន្យាក៏ដូចជាធានាកិច្ចសន្យាដើម្បីធានាថាធនាគារតាមរាល់បទប្បញ្ញត្តិដែលកំណត់ដោយធនាគារជាតិនៃកម្ពុជា។ គាំទ្រការតាមដានអត្រាប្ដូរប្រាក់របស់ធនាគារ និងធនាគារពាណិជ្ជផ្សេងៗ។ គាំទ្រការរៀបចំរបាយការណ៍ពាក់ព័ន្ធសម្រាប់ការគ្រប់គ្រងគណៈកម្មាធិការគ្រប់គ្រងទ្រព្យសកម្ម និងបំណុលនិងក្រុមប្រឹក្សាភិបាល។
ភារកិច្ចនិងការទទួលខុសត្រូវ ៖ ផ្សព្វផ្សាយពីគោលការណ៍ឥណទានរបស់ធនាគារ ឱ្យបានទូលំទូលាយ។ ទទួល និងពិនិត្យលើពាក្យសុំខ្ចីឥណទាន និងឯកសារផ្សេងៗរបស់អតិថិជន។ ចុះពិនិត្យ-សិក្សា ដល់ទីកន្លែងអាជីវកម្មរបស់អតិថិជន។ ចុះពិនិត្យទ្រព្យធានាបំណុលរបស់អតិថិជន។ រៀបចំរបាយការណ៍ដែលបានចុះសិក្សា ពិនិត្យ និងវាយតម្លៃ និងរបាយការណ៍វិភាគលើការផ្តល់ឥណទាន គ្រប់គ្រង ត្រួតពិនិត្យ ការទូទាត់សងបំណុល និងធ្វើការដោះស្រាយលើបំណុលដែលមានបញ្ហាលើការសងត្រឡប់។ រក្សាសំណុំឯកសាររបស់អតិថិជនឱ្យមានសុវត្តិភាព និងងាយស្រួលរក (Soft & hard Copy)។ សិក្សាស្រាវជ្រាវរកមូលហេតុចម្បងដែលនាំឱ្យមានការសងបំណុលយឺតយ៉ាវ និងរៀបចំជារបាយការណ៍។ បំពេញភារកិច្ចផ្សេងទៀតតាមការប្រគល់ជូនពីប្រធាន។
ភារកិច្ចនិងការទទួលខុសត្រូវ ៖ ផ្សព្វផ្សាយពីគោលការណ៍ឥណទានរបស់ធនាគារ ឱ្យបានទូលំទូលាយ។ ទទួល និងពិនិត្យលើពាក្យសុំខ្ចីឥណទាន និងឯកសារផ្សេងៗរបស់អតិថិជន។ ចុះពិនិត្យ-សិក្សា ដល់ទីកន្លែងអាជីវកម្មរបស់អតិថិជន។ ចុះពិនិត្យទ្រព្យធានាបំណុលរបស់អតិថិជន។ រៀបចំរបាយការណ៍ដែលបានចុះសិក្សា ពិនិត្យ និងវាយតម្លៃ និងរបាយការណ៍វិភាគលើការផ្តល់ឥណទាន គ្រប់គ្រង ត្រួតពិនិត្យ ការទូទាត់សងបំណុល និងធ្វើការដោះស្រាយលើបំណុលដែលមានបញ្ហាលើការសងត្រឡប់។ រក្សាសំណុំឯកសាររបស់អតិថិជនឱ្យមានសុវត្តិភាព និងងាយស្រួលរក (Soft & hard Copy)។ សិក្សាស្រាវជ្រាវរកមូលហេតុចម្បងដែលនាំឱ្យមានការសងបំណុលយឺតយ៉ាវ និងរៀបចំជារបាយការណ៍។ បំពេញភារកិច្ចផ្សេងទៀតតាមការប្រគល់ជូនពីប្រធាន។
ភារកិច្ចនិងការទទួលខុសត្រូវ ៖ ផ្សព្វផ្សាយពីគោលការណ៍ឥណទានរបស់ធនាគារ ឱ្យបានទូលំទូលាយ។ ទទួល និងពិនិត្យលើពាក្យសុំខ្ចីឥណទាន និងឯកសារផ្សេងៗរបស់អតិថិជន។ ចុះពិនិត្យ-សិក្សា ដល់ទីកន្លែងអាជីវកម្មរបស់អតិថិជន។ ចុះពិនិត្យទ្រព្យធានាបំណុលរបស់អតិថិជន។ រៀបចំរបាយការណ៍ដែលបានចុះសិក្សា ពិនិត្យ និងវាយតម្លៃ និងរបាយការណ៍វិភាគលើការផ្តល់ឥណទាន គ្រប់គ្រង ត្រួតពិនិត្យ ការទូទាត់សងបំណុល និងធ្វើការដោះស្រាយលើបំណុលដែលមានបញ្ហាលើការសងត្រឡប់។ រក្សាសំណុំឯកសាររបស់អតិថិជនឱ្យមានសុវត្តិភាព និងងាយស្រួលរក (Soft & hard Copy)។ សិក្សាស្រាវជ្រាវរកមូលហេតុចម្បងដែលនាំឱ្យមានការសងបំណុលយឺតយ៉ាវ និងរៀបចំជារបាយការណ៍។ បំពេញភារកិច្ចផ្សេងទៀតតាមការប្រគល់ជូនពីប្រធាន។
ភារកិច្ច និងការទទួលខុសត្រូវ ៖ រៀបចំ និងធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពលើទម្រង់មាតិការផ្សាយ តាមតម្រូវការនៃបណ្ដាញផ្សព្វផ្សាយនីមួយៗរបស់ធនាគារ (Social Media)។ ទទួលបន្ទុកលើការផ្សាយតបសារ និងខមមិន លើគ្រប់បណ្ដាញផ្សាយរបស់ធនាគារបានទាន់ពេលវេលា និងរលូន។ រៀបចំផែនការក្នុងការ Boost និងAds ដើម្បីជំរុញប្រសិទ្ធភាព វិសាលភាពនៃការផ្សព្វផ្សាយ។ រៀបចំរបាយការណ៍ជាប្រចាំ ស្តីពីលទ្ធផលនៃការឆ្លើយតបសារ និងខមមិន។ រាយការណ៍ទាន់ពេលវេលា និងដោះស្រាយបឋមនូវបញ្ហាដែលបានលេចចេញតាមរយៈខមមិន និងសារដែលប៉ះពាល់ដល់កេរ្តិ៍ឈ្មោះរបស់ធនាគារ គុណភាព ទំនុកចិត្តរបស់សាធារណជន និងអតិថិជន។ បំពេញការងារបន្ថែមផ្សេងទៀត ផ្អែកលើការចាត់ចែងរបស់ប្រធានគ្រប់គ្រង។
Manage, maintain, and administer End of Day (EOD), End of Month (EOM), and End of Year (EOY) processes on the core banking system. Ensure EOD, EOM, and EOY processes are executed smoothly, and systems are ready for the next business day. Monitor and assign issues via the Helpdesk system, coordinating with respective teams and providing on-site support to users if needed. Act as the first point of contact for troubleshooting all EOD-related issues, escalating when necessary.▪ Understand and execute EOD, EOM, and EOY checklists, procedures, and guidelines. Install, configure, and troubleshoot core banking application prerequisites. Resolve EOD, EOM, and EOY issues and notify the appropriate teams. Maintain and track all core banking system (CBS) issues, following up with the respective support team. Extract data for the Business (Biz) Team as requested. Learn, support, and coordinate with users during issue simulations. Update and report issue statuses to the supervisor.
To develop a report for the inspector, audit, and report to management Understanding the PRODUCTs and PARAMETERs setting on Temenos Keep innovating and improving reporting tools to make them more efficient and reliable. To be able to arrange data analytics and visualization on the data mart.
ពិនិត្យ និងតាមដាននិន្នាការវិវឌ្ឍន៍ក្នុងវិស័យធនាគារ ផលិតផល និងសេវាកម្មហិរញ្ញវត្ថុ ក្នុងប្រទេស តំបន់ និងសកលជាប្រចាំថ្ងៃ។ សិក្សា ពិនិត្យ ធ្វើបច្ចុប្បន្នកម្មលើផលិតផល និងសេវាកម្ម របស់ធនាគារឱ្យស្របតាមតម្រូវការទីផ្សារ។ ចងក្រងឯកសារពាក់ព័ន្ធនឹងផលិតផល និងសេវាកម្ម។ បំពេញភារកិច្ចផ្សេងទៀត តាមការប្រគល់ជូន របស់ប្រធាននាយកដ្ឋាន។