Premium

BAMBOO FINANCE PLC

Premium
Bamboo Finance PLC., (“Bamboo”) was established in Cambodia on March 22, 2015. Bamboo aims to become one of the leading microfinance institutions (MFIs) in Cambodia, with offices in three provinces. Bamboo has been officially recognized by the National Bank of Cambodia and obtained its legal license on May 07, 2015. Bamboo currently provides its primary service designed to contribute Micro, Small, and Medium-sized financial credits sector which has been under-served by financial institutions. We aim at the productivity of our clients to enable them to achieve their full potential which has previously been elusive due to the perceived risky nature of providing financial services to the Micro, Small and Medium-sized financial credits. We achieve this by emphasizing the immense benefits of empowering our clients through a discipline of consistent and deliberate manners to achieve both short-term and long-term goals. The products we offer will enable our clients to satisfy their needs and to promote their standard of living with a dignified, flourishing, and an adequate quality of their status in life.
https://www.jobnet.com.kh/image/2UtsomdMLD_BCyJzUqHs5u2jWcoM2DXQ4VL5LukdYADKMt_07uENsoxmmIpDVj4OeL2AqOKD1yXj_HYqfGG4e3qrwA1Clu4pvDIrJDQbLByLg7ZstzdbdDrlPY-UI14ftLxWosh0gkQ=
About BAMBOO FINANCE PLC

Employer Details

  • Type: Direct Employer
  • Industry: Accounting/Audit/Tax Services, Advertising/PR/Marketing, Banking/ Insurance/ Microfin...
  • No. Employees: 201 to 500

Address

No 03, Phnom Penh-Hanoi Friendship Blvd., Phum Roung Chakr, Sangkat Kouk Khleang, Khan Saensokh,Phnom Penh, Cambodia

Company vision and mission

Bamboo Finance PLC., (“Bamboo”) was established in Cambodia on March 22, 2015. Bamboo aims to become one of the leading microfinance institutions (MFIs) in Cambodia, with offices in three provinces. Bamboo has been officially recognized by the National Bank of Cambodia and obtained its legal license on May 07, 2015.

Bamboo currently provides its primary service designed to contribute Micro, Small, and Medium-sized financial credits sector which has been under-served by financial institutions. We aim at the productivity of our clients to enable them to achieve their full potential which has previously been elusive due to the perceived risky nature of providing financial services to the Micro, Small and Medium-sized financial credits.

We achieve this by emphasizing the immense benefits of empowering our clients through a discipline of consistent and deliberate manners to achieve both short-term and long-term goals. The products we offer will enable our clients to satisfy their needs and to promote their standard of living with a dignified, flourishing, and an adequate quality of their status in life.
Testimonials

លោក លឹម សុជាតិ

លោកអភិបាលប្រតិបត្តិ

ថ្ងៃទី១៨ ខែមករា ឆ្នាំ២០២៥ គ្រឹះស្ថានមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុ ប៊ែមប៊ូ ហ្វាយនែន ភីអិលស៊ី បានបើកកិច្ចប្រជុំបូកសរុបលទ្ធផលការងារប្រចាំឆ្នាំ ២០២៤ និងការទទួលយកទិសដៅផែនការអាជីវកម្ម​ឆ្នាំ​ ២០២៥ នាទឹកដីអង្គរ ក្នុងខេត្តសៀមរាប ក្រោមអធិបតីភាព​របស់​ លោក លឹម សុជាតិ តំណាងឲ្យភាគទុនិក និងជាអភិបាលប្រតិបត្តិ របស់គ្រឹះស្ថាន ព្រមទាំងមានការចូលរួមជាកិត្តិយសពី​ ប្រធានក្រុមប្រឹក្សា​ភិបាល​ អភិបាល​ ថ្នាក់ដឹកនាំជាន់ខ្ពស់​ និងអ្នកគ្រប់គ្រងទាំងអស់មកពីគ្រប់នាយកដ្ឋាន ការិយាល័យ និងសាខា។ នាឱកាសនេះ​ លោកអភិបាលប្រតិបត្តិ បានផ្តល់នូវអនុសាសន៍សំខាន់ៗ​ ដោយផ្ទាល់​ សម្រាប់ជាមគ្គុទេសក៍ល្អៗ​ ដើម្បីឆ្ពោះទៅរកការអនុវត្តន៍នូវផែនការបន្តក្នុងឆ្នាំថ្មី​ ឆ្នាំ២០២៥​ នេះ ប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព។ ជាមួយគ្នានេះផងដែរ លោកអភិបាលប្រតិបត្តិ បានថ្លែងអំណរគុណដល់ថ្នាក់ដឹកនាំ និងថ្នាក់គ្រប់គ្រង ទាំងអស់ ដែលបានបន្តខិតខ

If you haven't found a suitable job, submit a General Application and recruiters at this company will keep your CV for future review!

All BAMBOO FINANCE PLC Jobs
ការបង្កើតយុទ្ធសាស្ត្រប្រាក់បៀវត្សរ៍ បង្កើតនិងអនុវត្តយុទ្ធសាស្ត្រប្រាក់បៀវត្សរ៍សមស្របដើម្បីគាំទ្រគោលដៅអាជីវកម្មរបស់ក្រុមហ៊ុន សហការជាមួយថ្នាក់ដឹកនាំជាន់ខ្ពស់ដើម្បីកំណត់ទិសដៅយុទ្ធសាស្ត្រនៃប្រាក់បៀវត្សរ៍ វាយតម្លៃនិនា្នការទីផ្សារការងារដើម្បីធានាឱ្យមានការផ្តល់ប្រាក់បៀវត្សរ៍ប្រកួតប្រជែង ការរចនានិងគ្រប់គ្រងរចនាសម្ព័ន្ធប្រាក់បៀវត្សរ៍ បង្កើតនិងថែរក្សារចនាសម្ព័ន្ធប្រាក់បៀវត្សរ៍ដែលមានភាពប្រកួតប្រជែង សមធម៌ និងត្រឹមត្រូវ អភិវឌ្ឍនិងគ្រប់គ្រងផែនការប្រាក់លើកទឹកចិត្ត និងប្រាក់រង្វាន់ តម្រឹមប្រាក់បៀវត្សរ៍ជាមួយនឹងការវាយតម្លៃការបំពេញការងារ ការសិក្សានិងវិភាគទីផ្សារ ដឹកនាំការសិក្សាវិភាគទីផ្សារប្រាក់បៀវត្សរ៍ តាមដាននិនា្នការប្រាក់បៀវត្សរ៍និងអត្ថប្រយោជន៍ក្នុងឧស្សាហកម្ម វិភាគទិន្នន័យនិងផ្តល់អនុសាសន៍ដើម្បីកែប្រែគោលនយោបាយប្រាក់បៀវត្សរ៍ ការគ្រប់គ្រងថវិកាប្រាក់បៀវត្សរ៍ រៀបចំនិងគ្រប់គ្រងថវិកាប្រាក់បៀវត្សរ៍ប្រចាំឆ្នាំ ពិនិត្យនិងអនុម័តការឡើងប្រាក់ខែ ប្រាក់លើកទឹកចិត្ត និងការកែប្រែប្រាក់បៀវត្សរ៍ផ្សេងៗ ធានាថាចំណាយលើប្រាក់បៀវត្សរ៍ស្ថិតក្នុងថវិកាកំណត់ ការអនុវត្តតាមច្បាប់និងគោលនយោបាយ ធានាថាគោលការណ៍ប្រាក់បៀវត្សរ៍គោរពតាមច្បាប់ការងារនិងបទបញ្ញត្តិពាក់ព័ន្ធ ពិនិត្យនិងធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពគោលនយោបាយប្រាក់បៀវត្សរ៍ឱ្យស្របតាមការផ្លាស់ប្តូរផ្នែកច្បាប់ ដោះស្រាយបញ្ហាអនុលោមភាពផ្សេងៗ ការប្រឹក្សាយោបល់ជាមួយអ្នកគ្រប់គ្រង ផ្តល់ការប្រឹក្សាជំនាញដល់ថ្នាក់ដឹកនាំនិងអ្នកគ្រប់គ្រងលើបញ្ហាប្រាក់បៀវត្សរ៍ ដឹកនាំការពិភាក្សាអំពីការឡើងប្រាក់ខែ ប្រាក់រង្វាន់ និងការបង់ប្រាក់ពិសេស ជួយនាយកដ្ឋាននានាក្នុងការដោះស្រាយបញ្ហាប្រាក់បៀវត្សរ៍ ការគ្រប់គ្រងក្រុម ដឹកនាំនិងគ្រប់គ្រងក្រុមអ្នកជំនាញផ្នែកប្រាក់បៀវត្សរ៍ អភិវឌ្ឍសមត្ថភាពក្រុមការងារតាមរយៈការបណ្តុះបណ្តាលនិងការណែនាំ កំណត់គោលដៅការងារនិងវាយតម្លៃការបំពេញការងាររបស់សមាជិកក្រុម ការរាយការណ៍និងវិភាគ បង្កើតរបាយការណ៍វិភាគលម្អិតអំពីចំណាយប្រាក់បៀវត្សរ៍ ធ្វើការវិភាគនិនា្នាការ ហើយប្រើទិន្នន័យនេះដើម្បីកែលម្អប្រព័ន្ធប្រាក់បៀវត្សរ៍ ផ្តល់ការយល់ដឹងប្រកបដោយតម្លាភាពអំពីចំណាយនិងទិន្នន័យប្រាក់បៀវត្សរ៍ដល់ថ្នាក់ដឹកនាំ
•Develop plans, strategies and implement sales on insurance policies plans to meet or exceed sales targets set by management and grow market segments. •Lead, manage, and motivate a high-performing insurance sales team, including sales leaders, agents, and regional managers. •Build and maintain strong relationships with insurance partners, agents, brokers, Insurance Regulator of Cambodia (IRC), and other stakeholders. Manage alliances and vendor relationships related insurance policies. •Identify new business opportunities and markets – offline, online, and other sale channels. •Monitor sales performance, analyze market trends, and adjust strategies accordingly. •Collaborate with underwriting and product development teams to align insurance products with market needs, claim procedure, and risk management. •Manage sales budgets and ensure efficient resource allocation with relevant departments. •Host meetings and trainings to enhance team skills and knowledge. •Ensure compliance with insurance regulations and standards. •Provide regular sales performance reports and market insights to management.
ទំនួលខុសត្រូវ៖ បង្កើតផែនការ យុទ្ធសាស្ត្រ និងអនុវត្តការលក់លើប័ណ្ណធានារ៉ាប់រង ដើម្បីលក់បំពេញអោយដល់ ឬលើសពីគោលដៅដែល កំណត់ដោយគណៈគ្រប់គ្រង និងពង្រីកទីផ្សារ។ ដឹកនាំ គ្រប់គ្រង និងលើកទឹកចិត្តក្រុមលក់ដែលមានប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់ រួមមានអ្នកដឹកនាំផ្នែកលក់ ភ្នាក់ងារ និងអ្នកគ្រប់គ្រង តាមតំបន់។ កសាង និងរក្សាទំនាក់ទំនងរឹងមាំជាមួយដៃគូធានារ៉ាប់រង ភ្នាក់ងារ ជើងសារធានារ៉ាប់រង និយ័តករធានារ៉ាប់រងកម្ពុជា (IRC) និងភាគីពាក់ព័ន្ធផ្សេងទៀត។ បង្កើត គ្រប់គ្រងសម្ព័ន្ធភាព និងបណ្តាញរវាងអ្នកផ្គត់ផ្គង់ទាក់ទងនឹងផលិតផលបណ្ណធានារ៉ាប់រង។ កំណត់ឱកាសអាជីវកម្មថ្មី និងទីផ្សារ – ដោយផ្ទាល់ អនឡាញ និងតាមបណ្ដាញលក់ផ្សេងទៀត។ តាមដានការអនុវត្តការលក់ វិភាគនិន្នាការទីផ្សារ និងកែសម្រួលយុទ្ធសាស្ត្រឱ្យសមស្រប។ សហការជាមួយក្រុមធានាទិញ និងអភិវឌ្ឍន៍ផលិតផល ដើម្បីតម្រឹមផលិតផលធានារ៉ាប់រង ជាមួយនឹងតម្រូវការទីផ្សារ ការ ទាមទារសំណង និងការគ្រប់គ្រងហានិភ័យ។ ចាត់ចែងថវិកាលក់ និងធានានូវការបែងចែកធនធានប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពជាមួយផ្នែកពាក់ព័ន្ធ។ បង្កើតការប្រជុំ និងការបណ្ដុះបណ្តាលដើម្បីបង្កើនជំនាញ និងចំណេះដឹងក្រុម។ ធានាបាននូវការអនុវត្តតាមបទប្បញ្ញត្តិ និងស្តង់ដារនៃវិស័យធានារ៉ាប់រង។ ផ្តល់របាយការណ៍ប្រតិបត្តិការលក់ជាប្រចាំគ្រា និងបម្រែបម្រួលទីផ្សារដល់គណៈគ្រប់គ្រង។
1. Business Support and Analysis: • Gather, review, monitor and analyze the company’s performance and collecting industry data, including KPIs, financial reports and other key metrics using data analytics tools to spot patterns, trends, and insights that can guide business choices and workflow enhancements. • Conduct detailed financial analysis and modeling to support existing business lines. • Report on the business performance, providing actionable insights to senior management. • Assist in preparing detailed business plans and presentations on market findings and strategic insights. • Work with IT and other departments to implement solutions and ensure they align with business goals. 2. Identification and Evaluation of New Business Pipeline/Synergies: • Conduct extensive study on business opportunities, its industry, market research, competitive analysis, and feasibility studies to develop, execute new business pipeline. • Work closely with Business Development Manager to create thorough models of business processes of new projects to meet business needs and objectives • Collaborate with cross-functional teams to assess the viability of new projects. 3. Strategic Planning and Recommendations: • Work closely with senior management to develop long-term investment strategies. • Provide strategic recommendations based on market trends, economic conditions, and industry developments. • Support the development of new business initiatives, including new product lines or market expansion. 4. Stakeholder Management: • Ability to effectively communicate and influence key stakeholders to support proposed strategies, process improvements and operational decisions • Communicate effectively with senior management to provide updates on business performance. • Maintain documentation regarding various projects, processes and operations
Phnom Penh
1 week ago
1. Consumer Outreach Contacting consumers directly to promote and sell our products (motorbike sales/insurance). Communicating product specifications, features, and benefits effectively. Using your energy and motivation to engage potential customers and close sales. 2. Lead Generation Identifying and contacting businesses that can provide consumer lists. Building relationships with potential partners to expand our reach. Finding new and creative ways to source leads and grow our customer base.
Position Overview: The Senior Management and System Accounting Unit is responsible for overseeing and improving financial management, accounting systems, internal controls, and reporting functions. This role ensures financial data integrity, compliance with accounting standards, and efficient financial operations. The position requires strong leadership, analytical expertise, and proficiency in financial systems and regulations. Key Responsibilities: 1. Financial Management & Reporting Assist in the preparation and analysis of financial statements and management reports. Ensure financial data is accurate, timely, and complies with accounting standards (GAAP, IFRS). Support the budgeting process and financial forecasting. Provide insights and recommendations based on financial analysis. 2. Accounting Systems & Internal Controls Maintain and enhance financial and accounting systems to improve efficiency. Ensure effective internal controls are in place to safeguard financial assets. Work with IT teams to optimize accounting software and ERP systems. Conduct system audits and recommend improvements to financial processes. 3. Budgeting & Cost Control Assist in budget preparation and variance analysis. Monitor expenses and identify cost-saving opportunities. Support financial planning and resource allocation strategies. 4. Compliance & Risk Management Ensure compliance with financial regulations, tax laws, and corporate policies. Identify financial risks and implement strategies to mitigate them. Assist with external and internal audits, ensuring timely resolution of audit findings. 5. Leadership & Team Collaboration Support and guide junior accounting staff in financial management and reporting. Provide training on accounting systems and compliance requirements. Foster a culture of continuous improvement in financial processes. 6. Coordination with Other Departments Collaborate with finance, IT, and operations teams to align financial strategies. Work with external auditors and regulatory bodies as needed. Assist in financial decision-making by providing relevant data and analysis.
សិក្សានិងអនុវត្តឲ្យបានល្អតាមគោលការណ៍នីតិវិធីការងារសេចក្តីណែនាំនិង បទបញ្ជាទាំងឡាយរបស់ក្រុមហ៊ុន។ទទួលខុសត្រូវរៀបចំផែនការយុទ្ធសាស្រ្ត ចាត់ចែង ដឹកនាំ ត្រួតពិនិត្យ វាយតម្លៃកែលម្អការងារគ្រប់សាខាដែលស្ថិត នៅក្រោមការគ្រប់គ្រងរបស់ខ្លួន រួមមាន ៖កិច្ចការធនធានមនុស្ស, កិច្ចការប្រតិបត្តិការ, កិច្ចការគ្រប់គ្រងសាច់ប្រាក់ក្នុងសាខា, កិច្ចការគណនេយ្យ, កិច្ចការអភិបាលសាខា, កិច្ចការសន្តិសុខ សណ្តាប់ធ្នាប់ និងអនាម័យ ។ ត្រួតពិនិត្យការអនុវត្ត ដោះស្រាយរាល់លើបញ្ហាដែលកើតឡើង តម្រង់ទិសពេលដំណើរការអនុវត្តផែនការឲ្យបាន ត្រឹមត្រូវ ច្បាស់លាស់ និងទាន់ពេលវេលា ។ បង្កើនចំណូលនិងប្រាក់ចំណេញ។ ធ្វើការសម្រេចចិត្តដោយផ្អែកលើទីផ្សារនិង​សហគមន៍និងអភិវឌ្ឍន៍ផែនការដើម្បីបង្កើនចំនួនអតិថិជននៅមូលដ្ឋាន មាន​សិទ្ធិធ្វើ​ការបណ្តុះបណ្តាល និងអភិវឌ្ឍន៍បុគ្គលិកគ្រប់​ផ្នែក​​។ វិនិយោគវិជ្ជាជីវៈ​ភាព​ជាអ្នកដឹកនាំរ​បស់​ខ្លួន​ទៅ​លើ​ការ​ដឹក​នាំ​​ក្នុងសាខាដោយមានការគ្រាំទ្រពីថ្នាក់គ្រប់គ្រង។ ធានា​មានសម្ភារប្រើប្រាស់គ្រប់គ្រាន់នៅក្នុងសាខាទាំងឡាយសម្រាប់ប្រតិបត្តិការបានយ៉ាងរលូន។ គ្រប់គ្រង និងបែងចែកតួ​នាទីរបស់បុគ្គលិកនៅក្នុងសាខា។ រៀបចំផែនការ ដឹក​នាំ ​ឬសម្របសម្រួលសកម្មភាពបុគ្គលិកនៅសាខា។ គ្រប់គ្រងហិរញ្ញវត្ថុ និងទ្រព្យសម្បត្តិដែលមាននៅសាខា។ ត្រួតពិនិត្យប្រតិបត្តិការ និង​ហិរញ្ញវត្ថុប្រចាំថ្ងៃ ដើម្បីធានាថាការ​អនុវត្តត្រូវតាមគោលការណ៍។ ពិនិត្យពី​ហានិ​ភ័យ​ និងសម្រេចផ្ដល់ប្រាក់កម្ចីដល់អតិថិជននៅពេលមានការស្នើសុំ។ បង្កើត​ទំនាក់ទំនងល្អ​ជាមួយអាជ្ញាធរក្នុងការផ្សព្វ​ផ្សាយផលិតផលថ្មី។ ជួយសម្រួលជាមួយអតិថិជននៅពេលមានបញ្ហា។ គ្រប់​គ្រង​​លើ​ការ​លក់ និងអភិវឌ្ឍន៍អាជីវកម្ម។ ធានាថាគោលដៅ ​និងគោលបំណងរបស់សាខាត្រូវបានបំពេញទាន់ពេលវេលា។ ត្រួតពិនិត្យឡើងវិញនូវរបាយការណ៍ប្រមូលប្រាក់ជាមួយរបាយការណ៍ជាក់ស្ដែង។ បំពេញ​ភារកិច្ចពាក់ព័ន្ធផ្សេងទៀតដែល នាយក​ប្រតិបត្តិ/ អគ្គនាយករងបាន​តម្រូវ​។ ចូលរួមយ៉ាងសកម្មនិង ធ្វើឲ្យប្រសើរឡើងនូវសមត្ថភាព ចំណេះដឹង ជំនាញ ជាពិសេសអាកប្បកិរិយាឲ្យបានល្អ ។ ធ្វើកិច្ចការផ្សេងទៀតតាមការវិវឌ្ឍន៍របស់ក្រុមហ៊ុនប៊ែមប៊ូ និងតាមការចាត់តាំងរបស់អ្នកគ្រប់គ្រងផ្ទាល់ ឬថ្នាក់មានសមត្ថកិច្ចក្នុងក្របខ័ណ្ឌការងាររបស់ក្រុមហ៊ុន ។
សិក្សានិងអនុវត្តឲ្យបានល្អតាមគោលការណ៍ នីតិវិធីការងារ សេចក្តីណែនាំ និងបទបញ្ជាទាំងឡាយរបស់ ក្រុមហ៊ុន។ ទទួលខុសត្រូវរៀបចំផែនការយុទ្ធសាស្រ្ត ចាត់ចែង ដឹកនាំ ត្រួតពិនិត្យ វាយតម្លៃកែលម្អការងារគ្រប់ផ្នែក ក្នុងសាខារួមមាន ៖ កិច្ចការធនធានមនុស្ស, កិច្ចការប្រតិបត្តិការ, កិច្ចការគ្រប់គ្រងសាច់ប្រាក់ក្នុងសាខា, កិច្ចការគណនេយ្យ, កិច្ចការអភិបាលសាខា, កិច្ចការសន្តិសុខ សណ្តាប់ធ្នាប់ និងអនាម័យ ។ត្រួតពិនិត្យការអនុវត្ត ដោះស្រាយរាល់បញ្ហាដែលកើតឡើង តម្រង់ទិសពេលដំណើរការអនុវត្តផែនការឲ្យត្រឹមត្រូវ ច្បាស់លាស់ និងទាន់ពេលវេលា ។ បង្កើនចំណូលនិងប្រាក់ចំណេញ។ ធ្វើការសម្រេចចិត្តដោយផ្អែកលើទីផ្សារ និង​សហគមន៍ និងអភិវឌ្ឍន៍ផែនការដើម្បីបង្កើនចំនួនអតិថិជននៅមូលដ្ឋាន។ មាន​សិទ្ធិធ្វើ​ការបណ្តុះបណ្តាល និងអភិវឌ្ឍន៍បុគ្គលិកគ្រប់​ផ្នែក​​។ វិនិយោគវិជ្ជាជីវៈ​ភាព​ជាអ្នកដឹកនាំរ​បស់​ខ្លួន​ទៅ​លើ​ការ​ដឹក​នាំ​​ក្នុង​សាខាដោយមានការគ្រាំទ្រពីថ្នាក់គ្រប់គ្រង ធានា​មានសម្ភារប្រើប្រាស់គ្រប់គ្រាន់នៅក្នុងសាខា សម្រាប់ប្រតិបត្តិការបានយ៉ាងរលូន។ គ្រប់គ្រង និងបែងចែកតួ​នាទីរបស់បុគ្គលិកនៅក្នុងសាខា។ រៀបចំផែនការ ដឹក​នាំ ​ឬសម្របសម្រួលសកម្មភាពបុគ្គលិកនៅសាខា។ គ្រប់គ្រងហរិញ្ញវត្ថុ និងទ្រព្យសម្បត្តិដែលមាននៅសាខា។ ត្រួតពិនិត្យប្រតិបត្តិការ និង​ហិរញ្ញវត្ថុប្រចាំថ្ងៃ ដើម្បីធានាថាការ​អនុវត្តត្រូវតាមគោលការណ៍។ ពិនិត្យពី​ហានិ​ភ័យ​ និងសម្រេចផ្ដល់ប្រាក់កម្ចីដល់អតិថិជននៅពេលមានការស្នើសុំ។ បង្កើត​ទំនាក់ទំនងល្អ​ជាមួយអាជ្ញាធរក្នុងការផ្សព្វ​ផ្សាយផលិតផលថ្មី។ ជួយសម្រួលជាមួយអតិថិជននៅពេលមានបញ្ហា។ គ្រប់​គ្រង​​លើ​ការ​លក់ និងអភិវឌ្ឍន៍អាជីវកម្ម។ ធានាថាគោលដៅ ​និងគោលបំណងរបស់សាខាត្រូវបានបំពេញទាន់ពេលវេលា។ ត្រួតពិនិត្យឡើងវិញនូវរបាយការណ៍ប្រមូលប្រាក់ជាមួយរបាយការណ៍ជាក់ស្ដែង។ បំពេញ​ភារកិច្ចពាក់ព័ន្ធផ្សេងទៀតដែល នាយក​ភូមិភាគ/ នាយកការិយាល័យប្រតិបត្តិការបាន​តម្រូវ​។ ចូលរួមយ៉ាងសកម្ម និងធ្វើឲ្យប្រសើរឡើងនូវសមត្ថភាព ចំណេះដឹង ជំនាញ ជាពិសេសអាកប្បកិរិយាឲ្យបានល្អ ។ ធ្វើកិច្ចការផ្សេងទៀតតាមការវិវឌ្ឍន៍របស់ក្រុមហ៊ុនប៊ែមប៊ូ និងតាមការចាត់តាំងរបស់អ្នកគ្រប់គ្រងផ្ទាល់ ឬថ្នាក់មានសមត្ថកិច្ចក្នុងក្របខ័ណ្ឌការងាររបស់ក្រុមហ៊ុន ។
ចូលរួមរៀបចំផែនការធនធានមនុស្ស ទាំងការរៀបចំ ចាត់ចែង ដឹកនាំការងារក្នុងផ្នែកជំនាញ និងវាយតម្លៃ​លទ្ធផល​ការងារ លើកទឹកចិត្តបុគ្គលិកក្រោមបង្គាប់ ឲ្យចូលរួមអនុវត្តការងារ ប្រកបដោយ​ប្រសិទ្ធ​ភាព និង​មាន​ការ​ទទួល​​ខុស​ត្រូវ​ខ្ពស់តាមតួនាទី ព្រមទាំងស្វែងរកឲ្យ​ឃើញចំណុចខ្វះខាត ដើម្បី​ដោះស្រាយ និងកែលម្អឲ្យ​ទាន់ពេលវេលា។ ចូលរួមក្នុងការជ្រើសរើស និងរៀបចំធនធានមនុស្សនៅក្នុងផ្នែកជំនាញ ស្របតាមចំណេះដឹងជំនាញ និងតួនាទីទៅតាមល័ក្ខខ័ណ្ឌការងាររបស់ប៊ែមប៊ូ ហ្វាយនែន ភីអិលស៊ី។ ទទួលខុសត្រូវក្នុងការបង្ហាត់បង្រៀនការងារជំនាញដល់បុគ្គលិក ឲ្យមានសមត្ថភាពពេញលេញ ក្នុង​ការអនុវត្តការងារក្នុងតួនាទី ព្រមទាំងទទួលបាននូវការរៀនសូត្របន្តបន្ទាប់ និងការបណ្តុះ​បណ្តាល​​​​​ចំណេះដឹងនិងជំនាញឲ្យទាន់សម័យជានិច្ច។ ដឹកនាំអភិវឌ្ឍឲ្យទាន់សម័យជានិច្ចនូវគោលការណ៍នីតិវិធី និងសេចក្តីណែនាំ​ការងារក្នុងផ្នែក ​ឲ្យ​មាន​ប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់។ ដឹកនាំ និងត្រួតពិនិត្យលើការរៀបចំរបាយការណ៍ហិរញ្ញវត្ថុប្រចាំខែ ត្រីមាស ឆមាស និងប្រចាំឆ្នាំរបស់ប៊ែមប៊ូ ហ្វាយនែន ភីអិលស៊ី ឲ្យស្របតាមតម្រូវរបស់ ធនាគារជាតិនៃកម្ពុជា សមាគមមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុនៃកម្ពុជា ម្ចាស់ភាគទុនិក ស្នងការគណនីឯករាជ្យ និងម្ចាស់កម្ចី ហើយរាយការណ៍ជូនគណៈគ្រប់គ្រង និងថ្នាក់មានសមត្ថកិច្ចពាក់ព័ន្ធឲ្យបានត្រឹមត្រូវ និងទាន់ពេលវេលា។ ដឹកនាំលើការវិភាគនិងវាយតម្លៃ លើលទ្ធផលហិរញ្ញវត្ថុរបស់ប៊ែមប៊ូ ហ្វាយនែន ភីអិលស៊ី រួមមាន៖ ការវិភាគលើទំនោរ និងលម្អៀងហិរញ្ញវត្ថុនៃចំណូល និងចំណាយ និងប្រៀបធៀបលទ្ធផលជាក់ស្តែងទៅនឹងផែនការដើម្បីគាំទ្រការសម្រេចចិត្តរបស់គណៈគ្រប់គ្រង។ គ្រប់គ្រង និងដឹកនាំលើដំណើរការរៀបចំផែនការប្រចាំឆ្នាំ និងរៀបចំផែនការថវិកាជាយុទ្ធសាស្រ្ត ប៊ែមប៊ូ ហ្វាយនែន ឲ្យបានទាន់ពេលវេលា។ ដឹកនាំ និងត្រួតពិនិត្យការប្រមូលទិន្នន័យ ហិរញ្ញវត្ថុនិងលទ្ធផលប្រតិបត្តិការជាក់ស្តែង (Actual Data) ដើម្បីរៀបចំផែនការថវិកាឲ្យបានត្រឹមត្រូវ ទាន់ពេលវេលា។ ដឹកនាំ និងត្រួតពិនិត្យលើការរៀបចំបញ្ចូលទិន្នន័យ ដើម្បីគណនា Incentive ប្រចាំឆ្នាំ សម្រាប់ការិយ័យកណ្តាល ការិយាល័យសាខា គណៈកម្មការប្រតិបត្តិ និងក្រុមប្រឹក្សាភិបាល។ ដឹកនាំ និងត្រួតពិនិត្យលើការរៀបចំ Financial Covenants ទៅតាមតម្រូវការរបស់ម្ចាស់កម្ចីនិមួយៗ ឲ្យបានត្រឹមត្រូវ និងទាន់ពេលវេលា។ ដឹកនាំ និងត្រួតពិនិត្យលើការរៀបចំរបាយការណ៍ ប្រចាំសប្តាហ៍ រួមមាន៖ របាយការណ៍ស្តីពីអត្រាការប្រាក់ជាមធ្យមលើប្រាក់បញ្ញើ និងប្រាក់កម្ចី (Weekly Report on Weighted Average Interest Rates on Deposits and Loans)។ របាយការណ៍ឥណទានរៀបចំឡើងវិញគ្រប់វិស័យ (Weekly Report Loan Restructuring all sectors) ទៅធនាគារជាតិនៃកម្ពុជា។ ដឹកនាំ និងត្រួតពិនិត្យលើការរៀបចំរបាយការណ៍ប្រចាំខែ រួមមាន៖ របាយការណ៍ RPPI ទៅធនាគារជាតិនៃកម្ពុជា។ របាយការណ៍ឥណទានរៀបចំឡើងវិញ ទៅធនាគារជាតិនៃកម្ពុជា។ របាយការណ៍ឥណទានបែងចែកតាមវិស័យ ទៅធនាគារជាតិនៃកម្ពុជា។ ដឹកនាំ និងត្រួតពិនិត្យលើការរៀបចំរបាយការណ៍ប្រចាំត្រីមាស រួមមាន៖ របាយការណ៍ អនុបាតសន្ទនីយភាព (Liquidity Ratio) ទៅធនាគារជាតិនៃកម្ពុជា។ របាយការណ៍ ទៅអង្គភាពស៊ើបការណ៍ ហិរញ្ញវត្ថុ កម្ពុជា។ របាយការណ៍ SDD Report សម្រាប់មីក្រូហិរញ្ញវត្ថុមិនទទួលប្រាក់បញ្ញើ ទៅធនាគារជាតិនៃកម្ពុជា។ របាយការណ៍ទិន្នន័យកម្រៃជើងសារសង្ខេប និងទិន្នន័យតារាងលម្អិតទៅធនាគារជាតិនៃកម្ពុជា។ ដឹកនាំ និងត្រួតពិនិត្យលើការរៀបចំរបាយការណ៍ប្រចាំឆមាស រួមមាន៖ របាយការណ៍ឥណទានបែងចែកខេត្តក្រុង ទៅធនាគារជាតិនៃកម្ពុជា។ របាយការណ៍ វិញ្ញាបនប័ត្រអនុលោម (Compliance Certificate) ទៅម្ចាស់កម្ចី។ ដឹកនាំ និងត្រួតពិនិត្យការរៀបចំរបាយការណ៍វិភាគលទ្ធផលហិរញ្ញវត្ថុ (Financial Analysis) គ្រប់ការិយាល័យសាខា និងសរុបរួម ឲ្យបានត្រឹមត្រូវ និងទាន់ពេលវេលា។ ដឹកនាំ និងត្រួតពិនិត្យការរៀបចំរបាយការណ៍លទ្ធផលហិរញ្ញវត្ថុ (KPIs) ទៅក្រុមហ៊ុនមេ ឲ្យបានត្រឹមត្រូវ និងទាន់ពេលវេលា។ ដឹកនាំ និងសម្របសម្រួលគាំទ្រឯកសារដែលសវនករខាងក្រៅ ត្រូវការសម្រាប់ការរៀបចំរបាយការណ៍ហិរញ្ញវត្ថុប្រចាំឆ្នាំឲ្យបាន ទាន់ពេលវេលា។ ដឹកនាំ គាំទ្រ​ផ្នែកទ្រឹស្តី និង​បច្ចេកទេសដល់គ្រប់ការិយាល័យសាខា និងនាយកដ្ឋានពាក់ព័ន្ធ ឲ្យមានប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់។ ធ្វើកិច្ចការផ្សេងទៀតតាមការវិវឌ្ឍន៍របស់ ប៊ែមប៊ូ និងតាមការចាត់តាំងរបស់អ្នកគ្រប់គ្រងផ្ទាល់ ឬថ្នាក់មានសមត្ថកិច្ចក្នុងក្របខ័ណ្ឌការងាររបស់ក្រុមហ៊ុន។
BAMBOO FINANCE PLC Awards