Premium

LOLC (CAMBODIA) PLC

Premium
LOLC Cambodia’s mission is to create lasting positive impact on the communities it serves through the sustainable delivery of inclusive and client-centric financial services, while at the same time generating stakeholder value.
About LOLC (CAMBODIA) PLC

Employer Details

  • Type: Direct Employer
  • Industry: Banking/ Insurance/ Microfinance
  • No. Employees: 201 to 500

Address

No-666B, Street 271, Sangkat Boeng Tumpun 2, Khan Mean Chey,Phnom Penh, Cambodia

Company vision and mission

LOLC Cambodia’s mission is to create lasting positive impact on the communities it serves through the sustainable delivery of inclusive and client-centric financial services, while at the same time generating stakeholder value.

If you haven't found a suitable job, submit a General Application and recruiters at this company will keep your CV for future review!

All LOLC (CAMBODIA) PLC Jobs
រៀបចំ និង សម្រេចឱ្យបាននូវផែនការសកម្មភាពប្រចាំថ្ងៃ ប្រចាំសប្តាហ៍ ប្រចាំខែ និង ប្រចាំឆ្នាំ វាយតម្លៃប្រាក់កម្ចីឥណទានសហគ្រាសខ្នាតតូចនិងមធ្យម កម្ចីឥណទានឯកត្តជន និង​ ឥណទានសម្ភារៈប្រើប្រាស់ ដើម្បីធានាថាការផ្តល់ ប្រាក់កម្ចីគឺស្របទៅតាមតម្រូវការរបស់អតិថិជន និង សមត្ថភាពសងត្រលប់ ធានានូវកំណើនផលប័ត្រឥណទានដែលខ្លួនទទួលខុសត្រូវ និងបណ្តុះវិន័យឥណទានដល់អតិថិជន។ ធ្វើការទម្លាក់ទុនជូនអតិថិជន ជម្រុញលើកទឹកចិត្តដល់អតិថិជនសម្រាប់ការសងត្រលប់ទាន់ពេលវេលា តាមដានស្ថានភាពបំណុលយឺតយ៉ាវប្រចាំថ្ងៃ និង ចុះដោះស្រាយឱ្យទាន់ពេលវេលា ត្រូវបង់ប្រាក់ចូលក្រុមហ៊ុននៅថ្ងៃតែមួយបន្ទាប់ពីទទួលប្រាក់ពីអតិថិជនឬតាមរយៈភ្នាក់ងារ ថែរក្សាអតិថិជននិងកាត់បន្ថយការចាកចេញ ភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងល្អជាមួយអតិថិជន និង អាជ្ញាធរដែនដី ត្រូវអនុលោមទៅតាមគោលនយោបាយឥណទាន និងគោលនយោបាយផ្សេងទៀតរបស់ក្រុមហ៊ុន អនុវត្តការងារផ្សេងៗដែលចាត់តាំងដោយប្រធានមន្ត្រីប្រឹក្សាលក់សេវាហរិញ្ញវត្ថុ។
ចូលរួមជាមួយនាយកនាយិកាសាខា នាយកនាយិការងសាខា និងប្រធានមន្រ្តីប្រឹក្សាលក់សេវាហិរញ្ញវត្ថុ ដើម្បីរៀបចំផែនការប្រមូលបំណុលលុបចេញពីបញ្ជីរួមរបស់សាខា។ ចូលរួមសហការជាមួយនាយកនាយិការងសាខា ប្រធានមន្រ្តីប្រឹក្សាលក់សេវាហិរញ្ញវត្ថុ និង មន្រ្តីប្រឹក្សាលក់សេវាហិរញ្ញវត្ថុ ដើម្បីជម្រុញការដោះស្រាយបំណុលយឺតយ៉ាវចាប់ពី១៨០ថ្ងៃឡើងទៅ និងដើម្បីប្រមូលបំណុលលុបចេញពីបញ្ជីរបស់សាខាប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព។ ធានាថាបុគ្គលិកសាខាពាក់ព័ន្ធទាំងអស់មានរបាយការណ៍ បំណុលលុបចេញពីបញ្ជី និងបញ្ជីឈ្មោះអតិថិជនយឺតយ៉ាវបានទាន់ពេលវេលា។ តាមដានលទ្ធផលការប្រមូលបំណុលរបស់នាយកនាយិការងសាខា ប្រធានមន្រ្តីប្រឹក្សាលក់សេវាហិរញ្ញវត្ថុ និង មន្រ្តីប្រឹក្សាលក់សេវាហិរញ្ញវត្ថុ ដើម្បីផ្តល់ជាដំណោះស្រាយ និងធ្វើការរាយការណ៍ពីឧបសគ្គ ជូននាយកនាយិកាសាខា។ ចូលរួមរៀបចំឯកសារផ្លូវច្បាប់ពាក់ព័ន្ធនឹងការដោះស្រាយបំណុល។
ចូលរួមជាមួយនាយកនាយិកាសាខា នាយកនាយិការងសាខា និងប្រធានមន្រ្តីប្រឹក្សាលក់សេវាហិរញ្ញវត្ថុ ដើម្បីរៀបចំផែនការប្រមូលបំណុលលុបចេញពីបញ្ជីរួមរបស់សាខា។ ចូលរួមសហការជាមួយនាយកនាយិការងសាខា ប្រធានមន្រ្តីប្រឹក្សាលក់សេវាហិរញ្ញវត្ថុ និង មន្រ្តីប្រឹក្សាលក់សេវាហិរញ្ញវត្ថុ ដើម្បីជម្រុញការដោះស្រាយបំណុលយឺតយ៉ាវចាប់ពី១៨០ថ្ងៃឡើងទៅ និងដើម្បីប្រមូលបំណុលលុបចេញពីបញ្ជីរបស់សាខាប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព។ ធានាថាបុគ្គលិកសាខាពាក់ព័ន្ធទាំងអស់មានរបាយការណ៍ បំណុលលុបចេញពីបញ្ជី និងបញ្ជីឈ្មោះអតិថិជនយឺតយ៉ាវបានទាន់ពេលវេលា។ តាមដានលទ្ធផលការប្រមូលបំណុលរបស់នាយកនាយិការងសាខា ប្រធានមន្រ្តីប្រឹក្សាលក់សេវាហិរញ្ញវត្ថុ និង មន្រ្តីប្រឹក្សាលក់សេវាហិរញ្ញវត្ថុ ដើម្បីផ្តល់ជាដំណោះស្រាយ និងធ្វើការរាយការណ៍ពីឧបសគ្គ ជូននាយកនាយិកាសាខា។ ចូលរួមរៀបចំឯកសារផ្លូវច្បាប់ពាក់ព័ន្ធនឹងការដោះស្រាយបំណុល។
Strategic Planning & Execution Define and execute the long-term vision and strategic plan of the EV Business. Develop and implement business strategies to grow the EV business unit. Identify emerging market trends, competitive threats, and customer needs. Align EV product portfolio with market demands and sustainability goals. Business Development Establish and manage partnerships with OEMs (Original Equipment Manufacturers), battery suppliers, charging infrastructure providers, and government stakeholders. Explore and evaluate new revenue streams including leasing models, charging-as-a-service, or fleet electrification projects. Financial Oversight Develop budgets, forecasts, and pricing strategies for EV products and services. Monitor and report on key performance indicators (KPIs) including sales, margins, and customer acquisition costs. Sales & Marketing Coordination Collaborate with marketing teams to design go-to-market plans, campaigns, and product launches. Support the branch sales team with tools, training, and strategies to meet EV sales targets. 5. Operation and Production Set up and oversee EV manufacturing, supply chain, and infrastructure. Ensure manufacturing operations meet delivery targets, cost objectives, and quality standards. Support continuous improvement, automation, and lean manufacturing initiatives. Monitor the supply chain and assembly teams to ensure timely production and delivery of EV components. Optimize the logistics and inventory processes related to EV products. 6. EV Deployment & Infrastructure Manage deployment of EV fleets or charging infrastructure across multiple sites or cities. Ensure efficient rollout and uptime of EVs or related infrastructure (e.g., chargers, batteries, software systems). Ensure optimal asset utilization and lifecycle management. Develop processes for monitoring system health, service quality, and issue resolution. 7. Regulatory & Compliance Ensure adherence to relevant environmental, safety, and transportation regulations. Liaise with government agencies for grants, tax credits, or incentives related to EVs.
ចូលរួមជាមួយនាយកនាយិកាសាខា នាយកនាយិការងសាខា និងប្រធានមន្រ្តីប្រឹក្សាលក់សេវាហិរញ្ញវត្ថុ ដើម្បីរៀបចំផែនការប្រមូលបំណុលលុបចេញពីបញ្ជីរួមរបស់សាខា។ ចូលរួមសហការជាមួយនាយកនាយិការងសាខា ប្រធានមន្រ្តីប្រឹក្សាលក់សេវាហិរញ្ញវត្ថុ និង មន្រ្តីប្រឹក្សាលក់សេវាហិរញ្ញវត្ថុ ដើម្បីជម្រុញការដោះស្រាយបំណុលយឺតយ៉ាវចាប់ពី១៨០ថ្ងៃឡើងទៅ និងដើម្បីប្រមូលបំណុលលុបចេញពីបញ្ជីរបស់សាខាប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព។ ធានាថាបុគ្គលិកសាខាពាក់ព័ន្ធទាំងអស់មានរបាយការណ៍ បំណុលលុបចេញពីបញ្ជី និងបញ្ជីឈ្មោះអតិថិជនយឺតយ៉ាវបានទាន់ពេលវេលា។ តាមដានលទ្ធផលការប្រមូលបំណុលរបស់នាយកនាយិការងសាខា ប្រធានមន្រ្តីប្រឹក្សាលក់សេវាហិរញ្ញវត្ថុ និង មន្រ្តីប្រឹក្សាលក់សេវាហិរញ្ញវត្ថុ ដើម្បីផ្តល់ជាដំណោះស្រាយ និងធ្វើការរាយការណ៍ពីឧបសគ្គ ជូននាយកនាយិកាសាខា។ ចូលរួមរៀបចំឯកសារផ្លូវច្បាប់ពាក់ព័ន្ធនឹងការដោះស្រាយបំណុល។
បង្កើត និងអភិវឌ្ឍយុទ្ធសាស្ត្រលក់​ នៃប្រាក់បញ្ញើ ATM Card​, LOLC Mobile, User Merchant និងសេវាហិរញ្ញវត្ថុ ដើម្បីសម្រេចបាននូវគោលដៅអាជីវកម្ម និងធានាបាននូវ ការបំពេញតម្រូវការរបស់អតិថិជន។ គាំទ្រគ្រប់ភាគីពាក់ព័ន្ធ និងសាខា ដើម្បីធានានូវផែនការប្រាក់បញ្ញើ ATM Card និងសេវាហិរញ្ញវត្ថុ សម្រេចបានតាមគោលដៅ។ រៀបចំផែនការប្រមូលប្រាក់បញ្ញើ ATM Card និងសេវាហិរញ្ញវត្ថុរៀងជារៀងរាល់ថ្ងៃ ប្រកបដោយប្រសិទ្ធិភាពខ្ពស់ និងសម្រេចបាននូវគោលដៅរបស់ អិលអូអិលស៊ី។ យល់អំពីអតិថិជនសក្ដានុពល ទីផ្សារ និងតម្រូវការចាំបាច់ ដើម្បីធ្វើផែនការសកម្មភាពចូលទីផ្សារថ្មី ប្រកបដោយប្រសិទ្ធិភាព ខ្ពស់។ ចុះជួបអតិថិជនតាមទីផ្សារ និងបញ្ចុះបញ្ចូលដាក់ប្រាក់បញ្ញើ ប្រើប្រាស់កាតអេធីអឹម និងណែនាំ អំពីផលិតផលថ្មី របស់ អិលអូអិលស៊ី។
Promote the deposit products to potential customers. Attract and gather contact of potential customers. Negotiate and persuade customers and the public to open saving account and make a deposit Assist relationship manager and branch manager to push up sales to ensure that LOLC achieve its targets in branch. Work closely with Financial Sales Advisors to promote and sale deposit products. Work closely with marketing team to effectively implement marketing activities. Solve all problems occurring in deposit service operations. Report customer’s complaint and feedback related to deposit products and services to relationship manager and branch manager. Assist in following up with relevant department/Staff/branches in any works related to deposit. Prepare and control all customer data. Develop sale techniques and understand competition environment. Perform other tasks assigned by manager.
Manage the legal team to perform their jobs well in the department. Build the capacity and coach the legal team. Keep update the court cases to Head of Litigation Department and management. Work closely with LOLC branch managers to ensure that court cases application and submission are carried out in accordance with related laws and regulations. Discuss with lawyer and facilitate legal actions with lawyer on any court case procedures against loan clients. Update management and relevant departments on any changes of laws and regulations related to credit operations such as land law, civil procedures and contract law etc. Reviewing existing and new legal related documents and contracts such as loan agreement and collateral agreement with clients to ensure they are valid and legal binding and recommend corrective actions if necessary. Know the loan recovery guidelines and be able to interpret to branch staff if needed Analyzes existing branch office operations and determines areas for improvement in policies and strategies of credit operations and problem solving of loans in arrears and written off. Closely monitor all court cases and find strategies to speed up the process to quicken cash collection. Proceeding legal procedures in Phnom Penh and branches in consultation with Loan Recovery Unit Manager and Lawyer. Provide training to staff (HO and Branch) on civil and criminal court case procedures and credit related laws and regulations. Work closely with loan recovery officer/loan recovery team to find the strategies to solve PAR and WO effectively. Closely monitor branch with high PAR and talk to BM to discuss the possibility of collection method. Regularly conduct branch visit and arrear clients to understand the situation and consult with branch staffs about any legal actions. Perform other credit related legal duties as required by management.
រៀបចំ និង សម្រេចឱ្យបាននូវផែនការសកម្មភាពប្រចាំថ្ងៃ ប្រចាំសប្តាហ៍ ប្រចាំខែ និង ប្រចាំឆ្នាំ វាយតម្លៃប្រាក់កម្ចីឥណទានសហគ្រាសខ្នាតតូចនិងមធ្យម កម្ចីឥណទានឯកត្តជន និង​ ឥណទានសម្ភារៈប្រើប្រាស់ ដើម្បីធានាថាការផ្តល់ ប្រាក់កម្ចីគឺស្របទៅតាមតម្រូវការរបស់អតិថិជន និង សមត្ថភាពសងត្រលប់ ធានានូវកំណើនផលប័ត្រឥណទានដែលខ្លួនទទួលខុសត្រូវ និងបណ្តុះវិន័យឥណទានដល់អតិថិជន។ ធ្វើការទម្លាក់ទុនជូនអតិថិជន ជម្រុញលើកទឹកចិត្តដល់អតិថិជនសម្រាប់ការសងត្រលប់ទាន់ពេលវេលា តាមដានស្ថានភាពបំណុលយឺតយ៉ាវប្រចាំថ្ងៃ និង ចុះដោះស្រាយឱ្យទាន់ពេលវេលា ត្រូវបង់ប្រាក់ចូលក្រុមហ៊ុននៅថ្ងៃតែមួយបន្ទាប់ពីទទួលប្រាក់ពីអតិថិជនឬតាមរយៈភ្នាក់ងារ ថែរក្សាអតិថិជននិងកាត់បន្ថយការចាកចេញ ភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងល្អជាមួយអតិថិជន និង អាជ្ញាធរដែនដី ត្រូវអនុលោមទៅតាមគោលនយោបាយឥណទាន និងគោលនយោបាយផ្សេងទៀតរបស់ក្រុមហ៊ុន អនុវត្តការងារផ្សេងៗដែលចាត់តាំងដោយប្រធានមន្ត្រីប្រឹក្សាលក់សេវាហរិញ្ញវត្ថុ។
LOLC (CAMBODIA) PLC Awards