Identify the targeted customer and promote the International Remittance (OTT and ITT) to those customers Distribute the brochure on any promotion to customer at site. Implement the assigned strategy by the International Trade at HO. Work corporately with BM and SO for marketing purposes. Sale the unsecured loan to Cambodian workers who were selected to work at oversea for the settlement purpose. Strictly applied the loan criteria/policy when onboard customers. Link the loan repayment with ITT service from any bank to WBC Provide clear payment/ITT instruction to customers Follow up the loan repayment date and keep the customer informed on loan repayment date. Commit to do cross sale on other bank products such as CASA, FDA, Mobile banking registration, KHQR merchant, Loan, and other products. Refer interested customers to the specialist person respectively. Follow up the referral to the completed deal. Provide quick support to the RO/BO on technical function on site. Perform any assigned tasks by line manager. Join all the assigned training courses. Be able to train to end-users.
Maintain/develop for reporting system for new product as company needs Manage All Users Matrix in Web Reporting (SSRS) Develop and manage data warehouse in identifying and revising reporting requirements. Manage and Support Daily/Monthly NBC Report for relating department Manage SSRS Reporting Service Timely upload data to CBC Documentation on Reporting Development/Enhancement. Manage and Support EOD/EOM/EOY to support related department to able to generate report timely. Analyze and troubleshoot the reporting database environment and reports to support business and company needs Closely work with direct manager to develop plan to archive historical data and data retention. Closely with Data Engineer and Data Analytic Team on standardize the data field to Web Report and BI Tool such as Tableau/Power BI Closely work with team to prepare new test environment for development, QA & UAT team Work closely with team support for testing & troubleshooting Work closely with close of business team to achieve operation process Keep monitoring daily performance of reporting system Work with IT Operations to analysis resource both Hardware (H/W) and Software (S/W) requirement to support the growth of the business operation
Support RM to look for potential customers for corporate loans. Support RM to prepare, verify, manage loan documents. Refer corporate loan customers to RM for products and services. Cross selling products and services that are tailored to the corporate needs (OD, RL, FL / Bullet Payment Loan (BPL), TL, Cash Back Loan (CBL), etc). Explore opportunities and recommend strategies for cross selling of products and services. Plan, manage and control the figures of the corporate loan report. Develop and maintain regular loan reporting for the department. Review the companies’ risk profiles, and executing deals. Fully completed loan documents in the credit files. Keep updating the loan documentation and loan files preparation. Other tasks assigning by RM.
រៀបចំផែនការអភិវឌ្ឍន៍សមត្ថភាព និងអាជីព និងដាក់ស្នើទៅអ្នកគ្រប់គ្រងសម្រាប់ការពិនិត្យនិងផ្តល់មតិយោបល់។ រៀបចំផែនការសកម្មភាពប្រចាំខែផ្ទាល់ខ្លួន មិនកំណត់ចំពោះ ការស្ទង់មតិ ការផ្សព្វផ្សាយតាមភូមិ ការចុះឈ្មោះពាក្យសុំប្រាក់កម្ចី ការវាយតំលៃប្រាក់កម្ចី ការបញ្ចេញប្រាក់កម្ចី និងការប្រមូលសាច់ប្រាក់ ការចុះជួបនិងតាមដានអតិថិជន ការដោះស្រាយបំណុលយឺតយ៉ាវ ការរកប្រាក់សន្សំ និងសេវាផ្ទេរប្រាក់ជាដើម ។ ធ្វើការប៉ាន់ប្រម៉ានតម្រូវការសាច់ប្រាក់ប្រចាំសប្តាហ៍ ប្រចាំខែនិងត្រីមាសសម្រាប់ប្រតិបត្តិការផ្តល់ប្រាក់កម្ចី។ ជួយប្រធានសាខា ក្នុងការរៀបចំផែនការប្រចាំខែ និងផែនការពង្រីកប្រាក់កម្ចី។ ធ្វើការសិក្សាលទ្ធភាពនៃភូមិសម្រាប់ការពង្រីកតំបន់នៅតាមតំបន់ប្រតិបត្តិការដែលបានកំណត់ បំពេញពាក្យសុំប្រាក់កម្ចីរបស់អតិថិជន ប្រមូល វិភាគ និងបង្កើតព័ត៌មានសមស្របដែលចាំបាច់សម្រាប់វាស់វែង ការវាយតម្លៃប្រាក់កម្ចី (ដោយប្រើ IPAD) បញ្ចេញប្រាក់កម្ចីដែលបានអនុម័តដល់អតិថិជនដោយពន្យល់អំពីល័ក្ខខ័ណ្ឌនៃកិច្ចសន្យាខ្ចីប្រាក់ កាលវិភាគសងប្រាក់ព័ត៌មានចាំបាច់ផ្សេងៗ (ដោយប្រើ IPAD ប្រសិនបើមាន) ផ្តល់កាលវិភាគបង់សងប្រាក់កម្ចី និងកិច្ចសន្យាខ្ចីប្រាក់ ដល់អតិថិជនម្នាក់ៗបន្ទាប់ពីបញ្ចេញប្រាក់កម្ចី អនុវត្តពិធីការ អាជីវកម្មឱ្យបានត្រឹមត្រូវនិងធានាបាននូវការពេញចិត្តរបស់អតិថិជនខ្ពស់ ដោះស្រាយបញ្ហាប្រាក់កម្ចី និងធានានូវវិន័យឥណទានរបស់អតិថិជន។ រាយការណ៍អំពីការវិវត្តនៃបញ្ហារួមមានប្រាក់កម្ចីដែលបង់សងយឺត ដល់ ប្រធានផ្ទាល់ជារៀងរាល់ថ្ងៃ។ អនុវត្តយ៉ាងតឹងរឹងនិងមានប្រសិទ្ធិភាពនូវគោលការណ៍ណែនាំការការពារការបន្លំ ធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពរបាយការណ៍សូចនាករសមិទ្ធផលការងារ ប្រចាំខែ (KPIs) រាយការណ៍អំពីករណីមិនប្រក្រតីការក្លែងបន្លំការអនុវត្តន៍ខុសឬការប្រព្រឹត្តមិនត្រឹមត្រូវឬអាកប្បកិរិយាខុស / អាកប្បកិរិយាធ្ងន់ធ្ងរណាមួយដែលអនុវត្តដោយអ្នកដទៃ (មិត្តភក្តិអ្នកក្រោមបង្គាប់អ្នកត្រួតពិនិត្យ ... ) ទៅកាន់មនុស្សដែលសមស្រប (ប្រធានផ្ទាល់ឬសមាជិកក្រុមប្រតិបត្តិរបស់ ធនាគារ អ៊ូរី)
Play role as a tester on system bug fixing, restoration test on T24 system as quarterly and Be doer on loan write-off to T24 system. Rarely escalate problems to Manager, MIS Operations Support if the relevant problems or issues details involve higher level. Daily support on declaration product parameters and authorization some transaction from Officer, MIS Day to day to end user operational support in order to provide basic problem resolution of core banking system. Daily support all kinds of in-house systems and credit bureau (B2B) system Day to day to end user operational support on iPad application (VPS-LA & LC) in order to provide problem resolution as well Daily support to mobile money partner (Wing, eMoney, True money & Smart luy and Ly Hour Weyluy). Daily support to Mobile Banking service (MB app). Daily support to request of penalty waives, update VC code, CSO code, PD capture…etc Ensure problems and solutions are recorded into help desk system properly. Prepare and provide/refresh any training courses to poor end users selective to improve their daily work smoothly related to system. Keep updating information to users (Teller, Teller Supervisor, RSA, CSO/Co, BM & RM) about system change. Prepare and provide/refresh any training courses to poor end users selective to improve their daily work smoothly related to system. Keep updating information to users (Teller, Teller Supervisor, RSA, CSO/Co, BM & RM) about system change.
រៀបចំផែនការអភិវឌ្ឍន៍សមត្ថភាព និងអាជីព និងដាក់ស្នើទៅអ្នកគ្រប់គ្រងសម្រាប់ការពិនិត្យនិងផ្តល់មតិយោបល់។ រៀបចំផែនការសកម្មភាពប្រចាំខែផ្ទាល់ខ្លួន មិនកំណត់ចំពោះ ការស្ទង់មតិ ការផ្សព្វផ្សាយតាមភូមិ ការចុះឈ្មោះពាក្យសុំប្រាក់កម្ចី ការវាយតំលៃប្រាក់កម្ចី ការបញ្ចេញប្រាក់កម្ចី និងការប្រមូលសាច់ប្រាក់ ការចុះជួបនិងតាមដានអតិថិជន ការដោះស្រាយបំណុលយឺតយ៉ាវ ការរកប្រាក់សន្សំ និងសេវាផ្ទេរប្រាក់ជាដើម ។ ធ្វើការប៉ាន់ប្រម៉ានតម្រូវការសាច់ប្រាក់ប្រចាំសប្តាហ៍ ប្រចាំខែនិងត្រីមាសសម្រាប់ប្រតិបត្តិការផ្តល់ប្រាក់កម្ចី។ ជួយប្រធានសាខា ក្នុងការរៀបចំផែនការប្រចាំខែ និងផែនការពង្រីកប្រាក់កម្ចី។ ធ្វើការសិក្សាលទ្ធភាពនៃភូមិសម្រាប់ការពង្រីកតំបន់នៅតាមតំបន់ប្រតិបត្តិការដែលបានកំណត់ បំពេញពាក្យសុំប្រាក់កម្ចីរបស់អតិថិជន ប្រមូល វិភាគ និងបង្កើតព័ត៌មានសមស្របដែលចាំបាច់សម្រាប់វាស់វែង ការវាយតម្លៃប្រាក់កម្ចី (ដោយប្រើ IPAD) បញ្ចេញប្រាក់កម្ចីដែលបានអនុម័តដល់អតិថិជនដោយពន្យល់អំពីល័ក្ខខ័ណ្ឌនៃកិច្ចសន្យាខ្ចីប្រាក់ កាលវិភាគសងប្រាក់ព័ត៌មានចាំបាច់ផ្សេងៗ (ដោយប្រើ IPAD ប្រសិនបើមាន) ផ្តល់កាលវិភាគបង់សងប្រាក់កម្ចី និងកិច្ចសន្យាខ្ចីប្រាក់ ដល់អតិថិជនម្នាក់ៗបន្ទាប់ពីបញ្ចេញប្រាក់កម្ចី អនុវត្តពិធីការ អាជីវកម្មឱ្យបានត្រឹមត្រូវនិងធានាបាននូវការពេញចិត្តរបស់អតិថិជនខ្ពស់ ដោះស្រាយបញ្ហាប្រាក់កម្ចី និងធានានូវវិន័យឥណទានរបស់អតិថិជន។ រាយការណ៍អំពីការវិវត្តនៃបញ្ហារួមមានប្រាក់កម្ចីដែលបង់សងយឺត ដល់ ប្រធានផ្ទាល់ជារៀងរាល់ថ្ងៃ។ អនុវត្តយ៉ាងតឹងរឹងនិងមានប្រសិទ្ធិភាពនូវគោលការណ៍ណែនាំការការពារការបន្លំ ធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពរបាយការណ៍សូចនាករសមិទ្ធផលការងារ ប្រចាំខែ (KPIs) រាយការណ៍អំពីករណីមិនប្រក្រតីការក្លែងបន្លំការអនុវត្តន៍ខុសឬការប្រព្រឹត្តមិនត្រឹមត្រូវឬអាកប្បកិរិយាខុស / អាកប្បកិរិយាធ្ងន់ធ្ងរណាមួយដែលអនុវត្តដោយអ្នកដទៃ (មិត្តភក្តិអ្នកក្រោមបង្គាប់អ្នកត្រួតពិនិត្យ ... ) ទៅកាន់មនុស្សដែលសមស្រប (ប្រធានផ្ទាល់ឬសមាជិកក្រុមប្រតិបត្តិរបស់ ធនាគារ អ៊ូរី)
រៀបចំផែនការអភិវឌ្ឍន៍សមត្ថភាព និងអាជីព និងដាក់ស្នើទៅអ្នកគ្រប់គ្រងសម្រាប់ការពិនិត្យនិងផ្តល់មតិយោបល់។ រៀបចំផែនការសកម្មភាពប្រចាំខែផ្ទាល់ខ្លួន មិនកំណត់ចំពោះ ការស្ទង់មតិ ការផ្សព្វផ្សាយតាមភូមិ ការចុះឈ្មោះពាក្យសុំប្រាក់កម្ចី ការវាយតំលៃប្រាក់កម្ចី ការបញ្ចេញប្រាក់កម្ចី និងការប្រមូលសាច់ប្រាក់ ការចុះជួបនិងតាមដានអតិថិជន ការដោះស្រាយបំណុលយឺតយ៉ាវ ការរកប្រាក់សន្សំ និងសេវាផ្ទេរប្រាក់ជាដើម ។ ធ្វើការប៉ាន់ប្រម៉ានតម្រូវការសាច់ប្រាក់ប្រចាំសប្តាហ៍ ប្រចាំខែនិងត្រីមាសសម្រាប់ប្រតិបត្តិការផ្តល់ប្រាក់កម្ចី។ ជួយប្រធានសាខា ក្នុងការរៀបចំផែនការប្រចាំខែ និងផែនការពង្រីកប្រាក់កម្ចី។ ធ្វើការសិក្សាលទ្ធភាពនៃភូមិសម្រាប់ការពង្រីកតំបន់នៅតាមតំបន់ប្រតិបត្តិការដែលបានកំណត់ បំពេញពាក្យសុំប្រាក់កម្ចីរបស់អតិថិជន ប្រមូល វិភាគ និងបង្កើតព័ត៌មានសមស្របដែលចាំបាច់សម្រាប់វាស់វែង ការវាយតម្លៃប្រាក់កម្ចី (ដោយប្រើ IPAD) បញ្ចេញប្រាក់កម្ចីដែលបានអនុម័តដល់អតិថិជនដោយពន្យល់អំពីល័ក្ខខ័ណ្ឌនៃកិច្ចសន្យាខ្ចីប្រាក់ កាលវិភាគសងប្រាក់ព័ត៌មានចាំបាច់ផ្សេងៗ (ដោយប្រើ IPAD ប្រសិនបើមាន) ផ្តល់កាលវិភាគបង់សងប្រាក់កម្ចី និងកិច្ចសន្យាខ្ចីប្រាក់ ដល់អតិថិជនម្នាក់ៗបន្ទាប់ពីបញ្ចេញប្រាក់កម្ចី អនុវត្តពិធីការ អាជីវកម្មឱ្យបានត្រឹមត្រូវនិងធានាបាននូវការពេញចិត្តរបស់អតិថិជនខ្ពស់ ដោះស្រាយបញ្ហាប្រាក់កម្ចី និងធានានូវវិន័យឥណទានរបស់អតិថិជន។ រាយការណ៍អំពីការវិវត្តនៃបញ្ហារួមមានប្រាក់កម្ចីដែលបង់សងយឺត ដល់ ប្រធានផ្ទាល់ជារៀងរាល់ថ្ងៃ។ អនុវត្តយ៉ាងតឹងរឹងនិងមានប្រសិទ្ធិភាពនូវគោលការណ៍ណែនាំការការពារការបន្លំ ធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពរបាយការណ៍សូចនាករសមិទ្ធផលការងារ ប្រចាំខែ (KPIs) រាយការណ៍អំពីករណីមិនប្រក្រតីការក្លែងបន្លំការអនុវត្តន៍ខុសឬការប្រព្រឹត្តមិនត្រឹមត្រូវឬអាកប្បកិរិយាខុស / អាកប្បកិរិយាធ្ងន់ធ្ងរណាមួយដែលអនុវត្តដោយអ្នកដទៃ (មិត្តភក្តិអ្នកក្រោមបង្គាប់អ្នកត្រួតពិនិត្យ ... ) ទៅកាន់មនុស្សដែលសមស្រប (ប្រធានផ្ទាល់ឬសមាជិកក្រុមប្រតិបត្តិរបស់ ធនាគារ អ៊ូរី)
រៀបចំផែនការអភិវឌ្ឍន៍សមត្ថភាព និងអាជីព និងដាក់ស្នើទៅអ្នកគ្រប់គ្រងសម្រាប់ការពិនិត្យនិងផ្តល់មតិយោបល់។ រៀបចំផែនការសកម្មភាពប្រចាំខែផ្ទាល់ខ្លួន មិនកំណត់ចំពោះ ការស្ទង់មតិ ការផ្សព្វផ្សាយតាមភូមិ ការចុះឈ្មោះពាក្យសុំប្រាក់កម្ចី ការវាយតំលៃប្រាក់កម្ចី ការបញ្ចេញប្រាក់កម្ចី និងការប្រមូលសាច់ប្រាក់ ការចុះជួបនិងតាមដានអតិថិជន ការដោះស្រាយបំណុលយឺតយ៉ាវ ការរកប្រាក់សន្សំ និងសេវាផ្ទេរប្រាក់ជាដើម ។ ធ្វើការប៉ាន់ប្រម៉ានតម្រូវការសាច់ប្រាក់ប្រចាំសប្តាហ៍ ប្រចាំខែនិងត្រីមាសសម្រាប់ប្រតិបត្តិការផ្តល់ប្រាក់កម្ចី។ ជួយប្រធានសាខា ក្នុងការរៀបចំផែនការប្រចាំខែ និងផែនការពង្រីកប្រាក់កម្ចី។ ធ្វើការសិក្សាលទ្ធភាពនៃភូមិសម្រាប់ការពង្រីកតំបន់នៅតាមតំបន់ប្រតិបត្តិការដែលបានកំណត់ បំពេញពាក្យសុំប្រាក់កម្ចីរបស់អតិថិជន ប្រមូល វិភាគ និងបង្កើតព័ត៌មានសមស្របដែលចាំបាច់សម្រាប់វាស់វែង ការវាយតម្លៃប្រាក់កម្ចី (ដោយប្រើ IPAD) បញ្ចេញប្រាក់កម្ចីដែលបានអនុម័តដល់អតិថិជនដោយពន្យល់អំពីល័ក្ខខ័ណ្ឌនៃកិច្ចសន្យាខ្ចីប្រាក់ កាលវិភាគសងប្រាក់ព័ត៌មានចាំបាច់ផ្សេងៗ (ដោយប្រើ IPAD ប្រសិនបើមាន) ផ្តល់កាលវិភាគបង់សងប្រាក់កម្ចី និងកិច្ចសន្យាខ្ចីប្រាក់ ដល់អតិថិជនម្នាក់ៗបន្ទាប់ពីបញ្ចេញប្រាក់កម្ចី អនុវត្តពិធីការ អាជីវកម្មឱ្យបានត្រឹមត្រូវនិងធានាបាននូវការពេញចិត្តរបស់អតិថិជនខ្ពស់ ដោះស្រាយបញ្ហាប្រាក់កម្ចី និងធានានូវវិន័យឥណទានរបស់អតិថិជន។ រាយការណ៍អំពីការវិវត្តនៃបញ្ហារួមមានប្រាក់កម្ចីដែលបង់សងយឺត ដល់ ប្រធានផ្ទាល់ជារៀងរាល់ថ្ងៃ។ អនុវត្តយ៉ាងតឹងរឹងនិងមានប្រសិទ្ធិភាពនូវគោលការណ៍ណែនាំការការពារការបន្លំ ធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពរបាយការណ៍សូចនាករសមិទ្ធផលការងារ ប្រចាំខែ (KPIs) រាយការណ៍អំពីករណីមិនប្រក្រតីការក្លែងបន្លំការអនុវត្តន៍ខុសឬការប្រព្រឹត្តមិនត្រឹមត្រូវឬអាកប្បកិរិយាខុស / អាកប្បកិរិយាធ្ងន់ធ្ងរណាមួយដែលអនុវត្តដោយអ្នកដទៃ (មិត្តភក្តិអ្នកក្រោមបង្គាប់អ្នកត្រួតពិនិត្យ ... ) ទៅកាន់មនុស្សដែលសមស្រប (ប្រធានផ្ទាល់ឬសមាជិកក្រុមប្រតិបត្តិរបស់ ធនាគារ អ៊ូរី)
រៀបចំផែនការអភិវឌ្ឍន៍សមត្ថភាព និងអាជីព និងដាក់ស្នើទៅអ្នកគ្រប់គ្រងសម្រាប់ការពិនិត្យនិងផ្តល់មតិយោបល់។ រៀបចំផែនការសកម្មភាពប្រចាំខែផ្ទាល់ខ្លួន មិនកំណត់ចំពោះ ការស្ទង់មតិ ការផ្សព្វផ្សាយតាមភូមិ ការចុះឈ្មោះពាក្យសុំប្រាក់កម្ចី ការវាយតំលៃប្រាក់កម្ចី ការបញ្ចេញប្រាក់កម្ចី និងការប្រមូលសាច់ប្រាក់ ការចុះជួបនិងតាមដានអតិថិជន ការដោះស្រាយបំណុលយឺតយ៉ាវ ការរកប្រាក់សន្សំ និងសេវាផ្ទេរប្រាក់ជាដើម ។ ធ្វើការប៉ាន់ប្រម៉ានតម្រូវការសាច់ប្រាក់ប្រចាំសប្តាហ៍ ប្រចាំខែនិងត្រីមាសសម្រាប់ប្រតិបត្តិការផ្តល់ប្រាក់កម្ចី។ ជួយប្រធានសាខា ក្នុងការរៀបចំផែនការប្រចាំខែ និងផែនការពង្រីកប្រាក់កម្ចី។ ធ្វើការសិក្សាលទ្ធភាពនៃភូមិសម្រាប់ការពង្រីកតំបន់នៅតាមតំបន់ប្រតិបត្តិការដែលបានកំណត់ បំពេញពាក្យសុំប្រាក់កម្ចីរបស់អតិថិជន ប្រមូល វិភាគ និងបង្កើតព័ត៌មានសមស្របដែលចាំបាច់សម្រាប់វាស់វែង ការវាយតម្លៃប្រាក់កម្ចី (ដោយប្រើ IPAD) បញ្ចេញប្រាក់កម្ចីដែលបានអនុម័តដល់អតិថិជនដោយពន្យល់អំពីល័ក្ខខ័ណ្ឌនៃកិច្ចសន្យាខ្ចីប្រាក់ កាលវិភាគសងប្រាក់ព័ត៌មានចាំបាច់ផ្សេងៗ (ដោយប្រើ IPAD ប្រសិនបើមាន) ផ្តល់កាលវិភាគបង់សងប្រាក់កម្ចី និងកិច្ចសន្យាខ្ចីប្រាក់ ដល់អតិថិជនម្នាក់ៗបន្ទាប់ពីបញ្ចេញប្រាក់កម្ចី អនុវត្តពិធីការ អាជីវកម្មឱ្យបានត្រឹមត្រូវនិងធានាបាននូវការពេញចិត្តរបស់អតិថិជនខ្ពស់ ដោះស្រាយបញ្ហាប្រាក់កម្ចី និងធានានូវវិន័យឥណទានរបស់អតិថិជន។ រាយការណ៍អំពីការវិវត្តនៃបញ្ហារួមមានប្រាក់កម្ចីដែលបង់សងយឺត ដល់ ប្រធានផ្ទាល់ជារៀងរាល់ថ្ងៃ។ អនុវត្តយ៉ាងតឹងរឹងនិងមានប្រសិទ្ធិភាពនូវគោលការណ៍ណែនាំការការពារការបន្លំ ធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពរបាយការណ៍សូចនាករសមិទ្ធផលការងារ ប្រចាំខែ (KPIs) រាយការណ៍អំពីករណីមិនប្រក្រតីការក្លែងបន្លំការអនុវត្តន៍ខុសឬការប្រព្រឹត្តមិនត្រឹមត្រូវឬអាកប្បកិរិយាខុស / អាកប្បកិរិយាធ្ងន់ធ្ងរណាមួយដែលអនុវត្តដោយអ្នកដទៃ (មិត្តភក្តិអ្នកក្រោមបង្គាប់អ្នកត្រួតពិនិត្យ ... ) ទៅកាន់មនុស្សដែលសមស្រប (ប្រធានផ្ទាល់ឬសមាជិកក្រុមប្រតិបត្តិរបស់ ធនាគារ អ៊ូរី)